9. 7. 2008

Ko-ji-ma do-jí-ma

Tiež sa niekto z vás cítil ako kastrát bez šiatu pri mínus osem, keď hral jedného z tých kojimovských bastardov - napríklad MGS2 ? Banán a kokosy sa utekali skryť do teplého tlustého pupka, že. Level "loď" prejdený /nie zahraný/ za 40 minút vrátane 8 enginoviek a 50 normostránok kodec kecov. Level "niečo iné na vode" v úvode s troma dlhými rádoby ftipnými filmečkami /Vamp, Fortune, Stillman/. Ak vám pamäť neslúži - potom nasledovalo to debilné hľadanie C4ky. Rozhodol som sa však odpustiť tej netalentovanej nule, čo svoju inkompetenciu herného designéra maskuje tým pubescentným videom.



Kojima nám totiž daroval system seller. Konečne. MGS4 je tým vyvoleným. Tak si daj tu sušienku, a skoč. KONAMI a SONY to majú dobre premyslené. Každodenná ľudská činnosť je predsa rozdelená na tri základné piliere našej občianskej spoločnosti. Nočný čurbes, rachota, čumenie na telku. To tretie je pliaga najrožírenejšia. Predsa aj ďalší nemenovaný japonský packal vám radí cvičiť v zatuchline vlastnej diery. Pred 480p bedňou. V MGS4 sa vám toho dostane v množstve nevídanom. Pasívne neinteraktívnom. Samozrejme, že hovorím o kojimových animačkách. V extrémnom prípade až o dĺžke 90 minút /údajne/. Pause button funguje, žiadne strachy. Ideálna hra. Nemusíte byť hráč - za svoje prachy predsa dostanene cca 3 celovečerné filmy /celková dĺžka sladkého videa/. Kopa burákov, litre light koly a ruka v slipoch. Joe je pripravený. Rachitický snejk zas uspokojí seniorov, deti odklusajú ten lineárne tuneloidný zvyšok. Stojí ma veľa premáhania nerozšlapať toho idiota na sračky. Ten hajzel venoval tak nepredstaviteľne obrovské množštvo času, a protriedkov nie v prospech hry, ale amatérskej "filmovačke". Toto sa mohlo stať realitou. MGS4 je smutne premárnená príležitosť. Verím, že MGS5 tím konečne vytiahne palec z prdele a urobia HRU. Prvú v tejto sérii.