21. 12. 2011

Komentované herné správy - 21.12.11

"Hoorayyy, hip hip hurá Bugthesda." To sme už skutočne tak zjebaná degenerovaná lúza, že necháme aj toto prejsť bez povšimnutia. Prašivý Skyrim GOTY 2011 - 10/10 hra o veľkosti 3.5 giga /xcrap/ dostane po asi piatich nič neriešiacich patchov ďalší - pre prdlé PC !! Ten de fakto nahrádza asi celý starý kód. Do kedy kurva budú blazeovane arogantné PC sajty a čuráci tolerovať podobné správanie nedotknuteľného proteženta produkujúce neuveriteľne "zabugované" sračky. PS3 verzia je stále nehrateľná, ak som to pochopil správne, a možno dôjde ku náprave po vianociach. Možno. Medzitým si však tie isté svine zakrývajúce oči pre fiaskom Bugthesdy otvárajú hubu na Naughty Dog, ktoré Uncharted 3 trpí istou chybou, ktorú 90% hráčov ani nespozorovalo a dnes je už dávno opravená /tzv. "aim fix"/.

"Playstation Vita iz dead." Skutočne teraz reagujem na článok pomýleného idiota. PSV predaje sú podľa neho slabota /hodnotíme prvé 2 dni predaja/ - v skutočnosti sa PSV predáva zhruba o 100% lepšie ako svojho času PSP, zhruba rovnako ako pri štarte 3Ds a 4 krát lepšie než PS3 /80K v japonsku/. PSV dnes predalo toľko čo 3Ds napriek tomu, že stoji 24K yenov a špinavé 3Ds iba 14K yenov !! Proste fiasko. Autor ďalej správne podotkol, že bude ťažké konkurovať "hrám" na mobiloch a tabletoch za 0.99 USD a udržiavať si vysokú cenu hier na 40 USD pri handheldoch. Samozrejme lacnejšie hry chceme všetci. Avšak tie pizdoviny za 0.99 USD na mobiloch majú ku HRÁM veľmi ďaleko a služia iba na zabitie 15 minút času tu a tam. PSV hra vám vie ponúknuť hru na úrovni PS3 aj s masívne prepracovanou sociálne komunitnou a MP zložkou /začne s tým napr. Unit 13 od Zipperov/.

Plus patričné ovládanie, niečo čo blbečkovia s iFUJ kravinami neustále ignorujú. Musia. Nikde v dohľadnej dobe tam nič tak luxusné ako ovládanie na PSV mať nebudú. Za B je verejným tajomstvom, že výrobcovia herného softu chcú a POTREBUJÚ drahé hry na prefinancovanie svojho biznisu. Čo iné sú dnešné DLC ?? Prečo by inak Polyphony nezarobilo pekne na GT5P /cca 5M kópii/, rozšírenú verziu toho dema predávalo ako GT5 Spec 2.0 /7.5M kópii/ a neprdlo tam ešte aspoň zo päť DLC po 1.99-4.99-6.99 USD. GT5 ako také by nikdy za cenu 0.99 za hru nevzniklo. Časom až sa zmení biznis model a prejdeme na OnLive bude možné od 650 milónov hráčov dostať po 50 centov a za tie prachy ľahko zaplatíte aj cestu na mesiac pre urnu Jakóba s posledným modelom iFUJ tabletu. PSV proste potrebuje odvahu a natrieskať tam kilometre hier, veľké značky. Generic Warfare pre US deti, a zarábať prachy. Pri predaji 3M kópií čo aj po 20 USD zarobíte toľko ako pri 60M kópiach po jednom USD.

"Metal Gear Solid - sandbox." Asi každy o mne vie, že mám celú MGS sériu pekne v zuboch. Posrate nezmyselný "príbeh", kde som už po pol hodine z tých nezmyselných kecov a klonovania pravej kozy namiesto ľavej ruky úplne desorientovaný a zhnusený. Ešte viac nemám rád jeho primitívnu hrateľnosť kulminujúcu v MGS 2 /"pacman" gameplay - keď sledujem iba miniradar v rohu/, alebo MGS 3 /džungľa = izba so stromami/. Roky ho žiadam o semi sandbox priestor, kde si sám vyberám cestu prieniku terénom, vstup do budov. Patrolujúce jednotky v krajine. Raft na rieke. A čo sa nestalo - peklo zamrzlo a na sahare spadlo meter snehu. Kojimov nový project Ogre na fungel novom Fox engine bude jednoznačným odklonom od doterajšej cinematickej linearity ku hore odo mňa žiadanej voľnosti pohybu a akcie /Kojima tvrdí, že aj po 100 hodinách tam najdete nové scenérie, alebo herné príležitosti/. Teraz ma už naserie len to, ak z toho nakoniec bude multiplat DVD hnoj aj pre xcrap.



programátor Lionel ukazuje nový systém pre vytváranie herného avatar pre project Ogre /jedna hodina práce/