13. 9. 2011

Tri obrázky

Stručné vysvetlenie. Virtuálne na ďiaľku utriem slzy a sople PC hejkalom. Kauza Crysis 2 pre konzoly a záhada chýbajucej zelene: stromy, palmy, kríky, tráva, burina, liany, kedlubna a zelér je vyriešená. Išlo o neaktuálny build. Preto radím - vyčkajte, až to bude hotové, a dôkladne zvážené a zmerané. Už teraz mi je však zle z toho, že všade budem zakopávať o versus obrázky C1 verzie pre PC a konzoly. Pričom pri PC si budú debílkovia zásadne vyberať 1000 wattové zostavy s GTX 580 aby to konzolám hrdinsky natreli. Zatiaľ to však naozaj vyzerá tak, že C1 /konzolácka verzia/ rozšlape tú starú C1ku /jeden z najotrasnejších enginov PC histórie/ pre PC na sračky, hlavne s ohľadom na hárdvér na ktorom beží /a nezabudnite na tú pidi RAM, voľných cca 450 mega, jasné/. Kliknite aj na tento odkaz. Samozrejme stále nikto netuší, ako to vyzerá a beži na úbohej PS3 s CELL, HDD, a BD.



starý a nový "lush foliage" build - xcrap.

"You'd be amazed by how bad C1 is in terms of optimizations. You'd also be amazed by how much merging shaders can help speed up the engine. CE2 was a huge waste of resources, it really was. Just.... trust me on that."


referenčný PC hnus na HIGH detailoch - downsampling z 1080p + 4xAA !!

"We learned a lot with the consoles, especially how to make smarter and efficient usage of scarce rendering resources. In Crysis 1 times, our attitude was, 'oh what the heck, what's one more additional full resolution FP16 target or a couple of full-screen passes, let's just add it.' You can't take such a naive approach for consoles."

"On the current CryEngine 3 iteration for both together, it is around 5ms on consoles, which is almost 10 times faster."