28/09/11

Komentované herné správy - 28.9.11

"IGN: vzdalo sa snáď GT bez odporu definitívne najlepšej Flopze 4 ?" Stádo tupých blbečkov z IGN, ktorí sa lepšie cítia s angličákom v ruke vo svojej detskej izbe, než s na GT5 trati s G27 volantom. Fakty. Flopza 4 ani na tretí /!!/ posraný pokus nedoručila pre DVD RROD xcrap niečo viac ako pár arkade áut na suchej trati, pričom niektoré z tých tratí vo štvrtom diely nie sú z dôvodu, že na nich engine neutiahne vyšší počet áut /12-16/ a z rovnakej príčiny flopza 4 nemá prechod deň/noc a dynamické počasie. Osobne potvrdené nulami z Turn11. Xcrap na to výkono nestačí, amen. Naspäť ku IGN. Yamauchi-san totiž plánuje torpédovať vypustenie Flopzy 4 následovným krokom - Gran Turismo Spec 2.0 update coming in late October, DLC to follow. Už celý rok očakávaný masívny updejt: trate, autá, a ostatné vylepšenia. Aby ste zhruba tušili čo nás čaká, tu máte kompletný a dlhý zoznam podobného updejtu "Spec 2.0" pre "demo" GT5P. Strelím svoj odhad pre GT5 - 50 premium áut a 20 tratí vrátane tých prerobených z GT4. Po tejto megatonovej správe zároveň Yamauchi-san pozýva japončíkov na prvý deň "otvorených dverí" aka Polyphony Studio Tour - 1.10.2011. Bude to spojené s finále GT5 Mercedes Benz Time Trail, niektorí z finalistov sa povozia aj na ostrom mercedese SLS AMG. Ďalšie desiatky vyfasujú ako suvenír striebornú figúrku žirafy so známej japonskej zberateľskej série BearBrick /obrázok nižšie/. Reštart GT5ky je za dverami, bratia, na tróne je miesto iba pre jedného kráľa. GT5 GOTY 2011 edition s okruhom SPA-Francorchamps na obálke. Toho času by malo GT5 už atakovať 7-7.5M hranicu predaných kópii /tu máte ofiko údaje z 12.2010/.



"Majo to Hyakkihei = The Witch & The Hundred Cavalrymen." PS3 only hra. Vypustenie na jar roku 2012 od skúsených japoncov z Nippon Ichi. Dark fantasy RPG. Plynulý prechod v otvorenom svete, bez nahrávania medzi mestami a worldmapou. Skutočne vysoký stupeň slobody, robte si čo chcete, kde chcete. Aj keď sa to podľa obrázkov nezdá, a vyzerá to ako maľované 2D, ide o poctivú 3D izometrickú grafiku ala Diablo. Hlavná story kampaň o dĺžke vyše 30 hodín. More subquestov a mimo dejovej akcie. Kopa krve, ale nie až v takom množstve, aby sa to zmenilo na grotesku. Morálna voľba - budete stáť na strane temnej sily, alebo sa stanete rytierom jedi. Nippon Ichi, pre ignorantov, stoja za megaúspešnou a na západe ignorovanou SRPG sériou - Disgaea !! Zatiaľ nebol jasný základný herný koncept, koho vlastne ovládate - cez deň tých sto peasantov a v noci divoká jazda bez ochrany na tej spotenej čarodejnici ?

Avšak, niečo som vyhrabal. Bosorka sa volá Mettalica. Priamo ju nekontrolujete, heh. Ste jedným zo 100 bojovníkov "Hyakkihei" a práve túto zberbu ovláda /summon/ naša čarodejnica. Vojaci "Hyakkihei" sú povestní svojou brutalitou v boji, a menšou schopnosťou čarovať, veľkú časť tohto umenia ale zožral čas. Príliš im nevonia, že nimi Mettalica máva ako červenou handrou pred býkom, čujem teda konflikt. Mettalica pri vyvolaní svojich vojakov spotrebuje kopu many, a tu jej pomôžete obnoviť aj vy, a to vyhľadávanám GIGAcal - neviem vlastne čoho, gigakalória proste. Centrálny hub a štart všetkých operácií je spálňa čarodejnice, nie vážne, jej "zámok na stračej nôžke". A všade okolo vás šíry, otvorený, a nebezpečený svet. Občas zahalený v temnote pod mocnou kliatbou. Na vyčistenie podobného chlieva bude treba opäť veľa many a teda GIGAcal bazmek energie. Hovorí sa tu niečo o Toschika, asi konkurencia a zvolaní všetkých 100 vikingov na jednom mieste a jatky, nejaký polkilometrový šaj-hulúd čo žerie váš hrad a blízke okolie. Od blbých poddaných môžte/nemusíte zberať ponuky na questy, eventuálne to vyrieši poprava na mieste a znásilnenie ich žien, zrekvírovanie pokladov. Bossov bude dosť, RPG vývoj je samozrejmosťou, rýchla a hladká hack und slash gameplay. Rubanica preložená ničivým revom kúziel. Disgaea trailer bol dufám dosť ilustračný. Nasleduje spoiler, ešte jeden a opäť spoiler. Tož už len posledná veta - bežná verzia a limitka /komix, audio CD a Mettalica s odoberateľným .. klobúkom/.

No comments:

Post a Comment

**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****