22. 9. 2011

Komentované herné správy - 22.9.2011

"Po krátkej chorobe ..rest in pieces" Problém, ktorý som tu nadškrtol sa zdá byť definitívne potvrdený. Za absolútne drvivou väčšinou hárdverového zlyhania PS3, tzv. YLOD stojí kolaps GPU čipu od NVidie. Amen. Zasratá PC firma, ktorá nedokáže vyrobiť kvalitný silikón. Mne osobne vydržala ich NV7600GT presne rok, napriek veľmi ľahkému použivaniu a namontovaniu super výkonného celomedeného chladiča. Oproti tomu od výroby bola teplota na čidle o 8-10 stupňov nižšia. Nasrať, aj tak zdechol. Napochodoval som teda do obchodu ku známemu a zobral prvú grafiku čo tam mal. NV 8600 GT. Mŕtva po 10 mesiacoch. Zopakoval som postup, dnes som na NV 240 GT. Jebať NVIDIU, análne jebať tie ich nespoľahlivé zvratky. Ako vidíte preskočil som ich slávnu NV 8800GT. Ak ste to ešte neurobili, choďte na ten odkaz na začiatku. Masový úhyn NV8800GT po asi 2-3 rokov. Masový !!! PS3 obsahuje ich príšerne kazovú radu NV7xxx, RSX je derivát NV7800ky. Je teda asi naivné veriť, že z tých úplne prvých 90nm RSX vôbec nejaká vydrží aspoň tých 5 rokov. Toľko ku posratým PC súčiastkam. PC master class chujovina !!!!



Nvidia rulez, s iFUJ hraním nemám problém, a stačí mi aj DOOM - váša chobotnica

"Mám obrovské chápadlá, palce ako nemecká fašírka a predsa vidím." Reagujem hlavne na jeden z komentárov pod článkom. Apple čuráci su strašne hovädá. Pliaga horšia ako sionistický fašista. A keď počujem tie blafy o tom, že musíte nájsť hru, ktorá to hraje na silné stránky Apple sračiek bez ovládača, aby vynikla jeho /im/potencia, kurva. To znamená čo ? Hľadám a nájdem niekoľko rokov starú PC flash hru /aká irónia, flash na svojích hovnách Apple zakazuje/ - potom to nazvem Angry Birds a ovláda sa to celé jedným "tlačítkom". Ten blbeček s rukami jak godzilla krížená z krakenom, inak nemá problém ovládať na svojom iFUJ4 ani stredne komplexné hry ako GTA, kde 1/3 plochy pokrývajú virtuálne ovládače. On aj tak vidí všetko perfektne !! Aká to smutná doba. Najprv to boli PC elitári, ktorí nevedeli prísť na meno konzolám, neb na ich sony/nintendo/xyz gamepade /až 15 tlačítok + 2x analóg/ sa proste ich "perly" /simulácie, RTS, diablo, MMO a spol. / nedá dobré ovládať. Dnes - apple hajzlík bez stopy po akomkoľvek dobrom ovládaní, chce plne nahradiť špecializované handheldy ako PSV, ktoré vedia tých konzoláckých 15 tlačítok a 2x analóg pohodlne zvládnuť bez toho, aby som si z displaya zakryl čo i len štvorcový centimeter.

"Vojná klonov sa odkladá." PC gamer, inak má vyslovene exkluzívnu zmluvu s Minecraftom na uverejńovanie informácii z prvej ruky, sa pýta kde je teda tá záplava hier inšpirovaná jej základnými mechanizmami. Mne je totiž už roky na smiech sledovanie bezmocnosti ID softu, EPICu, VALVE, Crytek a podobných oslov, ktorých enginy sa za 10 rokov nepomohli nikam. Ľudská nula Carmack stále recykluje ikstú kópiu svojha jednoduchého DOOMa. Crytek sa bavká s lístočkami na stromoch, a kamienkami na pláži, a učí sa programovať. Obludne obézne moštrum Gabe kradne nápady móderov a vydavá tie banality, herne ako z roku 1995, pod svojou značkou. Minecraft má sandbox svet s totálnou destruktabilitou, alebo naopak tvorbou nového z narúbaných surovín. V Crysis 2 sa vám asi nepodarí zakopať do zeme, vyžrať z podzemnej sluje železnú rudu, ukuť si meč a po západe slnka mastiť dvojmetrové pavúky po kebuliach. V Crysis 2 vlastne slnko ani nezapadá, a ide stále o toho istého DOOMa ako pred už takmer 20 rokmi. Otázka teda zneje, kedy sa dočkáme veľkej kópie Minecraftu, na ktorej pracuje 100 ľudí a vrazí sa tam aspoň 40 melónov /Minecraft urobil Notch sám a za pár fukov /. Terraria ako 2D klon je iba ďalší indie projekt, aj keď mega úspešný.

"Naša hrkálka je väčšia, len nejak nehrká." PR kecy na hrane zákona. OnLive chlapci sa snažia prežiť a chrlia smerom ku hráčom more blbostí. Argment, ktorý je u nich dnes v móde zneje - "next gen grafiku triedy PS4 môžte mať už dnes, u nás". Svoje servery samozrejme môžu hárdverovo updejtovať podľa veľkosti svojho prasiatka. Nie sú odkázaní na 5-7 ročný cyklus obmeny hárdvery. Avšak, kriste bože. Grafiku hier predsa netvorí z ničoho mračno ich serverov. Platí to firma, ktorá tu hru vyvíja a opakujem to znovu a znovu a znovu. Tvorba veľkého počtu, skutočne kvalitných asetov je príšerne drahá už dnes. V ďalšej generácii to bude o hubu, a unesie to len zopár fakticky veľkých investorov, už ani nehovorím o klasických dev tímoch. Proste aj na PS4 uvidíte Psone, PS2, PS3 grafiku a to masovo. Na luxusné textúry, modely, animáciu atď. atď. nebude mať dosť prachov. OnLive sa tvári ako keby grafika vznikala sama o sebe v mieste výskytu kurva výkonného HW. Plesnivý trt !!

---- ďalšie komentáre priebežne ----