24. 8. 2011

Nový hárdver = jediná záruka inovácie

Koncetrované zlo, číra demagógia, manipulácie, ovplyvňovanie svedkov, krivá výpoveď. Špinavá židovka Robin Kaminsky zakladateľ a riaditeľ firmy 1st Street Partners, Inc. poskytujúcej konzultačné služby, rady, a strategické plánovanie klientom ako - Take 2, THQ, Majesco Entertainment, Trion World, Gai Kai, DECA, Beam Global Wine and Spirits, Guthy-Renker a LAIKA. V rokoch 2005-2008 pracovala aj pre nenažratých židákov v Activision. Ešte viac v minulosti rozdávala rozumy pre Coca-Cola Company, Revlon, Johnson & Johnson a DMB&B.

Game Development Stagnating Without New Consoles

Tak táto určite veľa krát pretiahnutá kurvička zahlásila, že už toho bolo dosť a staručké konzoly zásadným spôsobom brzdia rast herného priemyslu, a hráči doslova vyžadujú nový a inovatívny hárdvér, hry. Kunda sa bojí o prémie a pokles predajov krabicových hier nedáva na vrub búrlivému rastu digitálneho sťahovania a enormne presýtenému trhu plného hier, ktoré by nestíhal hrať ani hráč na plný úvazok 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Kdeže. Pravou príčinou je NEDOSTATOK inovácie, kreativity na príliš starých konzolách.

"Inovatívnou" silo dneška je pre ňu Apple a jeho iPAD. Aj to iba pre jeho rýchlo rastúce percentá. Inak ta píča nevie, nedokáže pomenovať, povedať ako si vlastne tu "inováciu" predstavuje. Je snaď iPAD niečím kreatívne herne prínosným. Tupá "obrazovka" bez adekvátneho ovládania, hry po 0.99 USD, ktoré iste ponúkajú developerom gigantické marže. Ona má tú drzosť ukazovať na vysokú cenu a neoriginalitu AAA hier /60USD/, ktoré len recyklujú to staré a neponúkajú dostatočnú motiváciu na ich kúpu, keď sama túto politiku rozpracovala pre Activision. Má obavy z rastu nákladov ná vývoj AAA hry, čo môže potopiť mnohé firmy. Vážne, spochybňuješ neviditeľnú ruku trhu, chceš regulovať koľko chce kto vraziť do vývoja hier. Minecraft mieri nezadržateľne ku 4 miliónom predaných kusov, náklady na vývoj sú 100 násobne nižšie ako pri sračkách od Activision. Pritom ide o najinovatívnejšiu hru za posledných 10 rokov a bez problémov si vystačí aj s PS3kou.

Stála piča, už asi piaty krát v tej svojej analýze, plačeš že chceš nový inovatívny hárdver /čo to doboha vlastne je ??/. 3Ds display je o hovne, Weemote+ podpora až pre 2 hry, Kinedryl ktorý Carmack nechce do svojho RAGE, MOVE sa predáva len aby sa nepovedalo. Píča povedz mi kde je ten tvoj inovatívný hárdver, inovatívna gameplay ktorý pritiahne ku hrám miliardy. Chceš ďalšie zkurvené "inovatívne" jednoúčelové gimmick bazmeky, ktoré dolujú prachy z naivných, tupých idiotov.

Už som to tu raz rozoberal. Vylízanec Shigeru Miyamoto zahlásil, že potenciál Weemote a Wee je na 110% vyčerpaný /boha!!/ a je čas vymyslieť niečo "nové". Wee Urinal. Tablet. Žijem asi v strašnom omyle, že hra je softvér, softvér je myšlienka, a myšlienka je človek, nie kus pokurveného plastu alebo periférie. Katamari je inovatívna hra, nepotrebuje tablet, alebo zalagované, vygumované ovládanie epileptickými pohybmi tela.

"Ďalšia generácia konzol a hier by si mala uvedomiť, že zákazník je mobilný, aktívny tvor, schopný hrať kedykoľvek, kdekoľvek. Optimalizovať hru na krátke a dlhšie dávky, dôraz na herné portfólio celého spektra hier od hardcore pre kazuálne pindoviny, podporovať nové typy ovládačov, hráčmi generovaný obsah, nové modely platby za hry, komunitn0 a sociálne sračky .. bla bla."

Panebože. Ta kunda opisuje presne to, čo posledné roky intenzívne robí SONY ako jediná na trhu. Je to future proof PS3 a symbióza s PSP/PSV. Remote play, transfarring, prenosné saves medzi PS3-PSV. Cloud saves. Nová jesenná "herne sociálna" HOME+. Bezplatná PSN-MP. MOVE. 3D zobrazenie. Ty piča všetko to na starej konzole. Je to tá SONY, ktorú máš v zuboch a ani raz si ju v tom pamflete nespomenula. A podobným kundám, s hubou plnou vzletných a všeobecných fráz platia firmy ťažke prachy za ich cenné rady. Chčijem ti na vagínu ty nula.