04/08/11

Nintendo a šašek počmáraný

SONY obrátilo list a vyhodili veľkého Kena bez jedinej vyronenej slzy. Ikona stojaca za mega úspešnou PSone. Aspoň orientačne by tento smutný príbeh mal poznať každý. Trest za príliš draho navrhnutú PS3, ktorú napchal po okraj /čítačka flash kariet, Wifi, 4 xUSB, HDD, HDMI, BD, CELL/, tak aby naplnila jeho predstavu dokonalej future proof konzoly . Zjavne nastal čas, aby Nintendo urobilo to isté vo vlastnom chlieviku a uzemnilo sivú eminenciu v pozadí Shigeru Myamoto. Afektovaný patrón plný hnilých myšlienok a zlých rozhodnutí, ktoré šepká do ucha šéfa nintenda Iwata Satoru /ktorého rozsiahle intervijú aspoň letmo dolu rozoberám/. Dnešné zásadné problémy nintenda naozaj nie sú dielom náhody, smoly, alebo iba dočasným tichým prdom pod perinou. Ide o hlboké hnitie samotných základov ich existencie.

"It has been said very often that Nintendo’s business is not as good as people had expected due to the influence of smartphones. We have repeatedly investigated whether social games, as well as smartphones, are actually affecting our business. We got the same results in our latest research that there are no causal correlations. Therefore, we will not touch on the details today as we have explained them several times before."

- Nintendo klame samo seba. Moje vlastné predpoklady z roku 2005 sa naplnili v celom rozsahu. Predpovedal som rozsiahlu devastáciu vplyvu klasických handheldov a to behom ďalších 5 rokov počnúc rokom 2005. Po roku 2015 aj s eventuálnym zánikom handheldov a zmenou biznis modelu nintenda/sony na poskytovateľa služieb a hier pre univerzálny "mobil" aka pozícia third party spoločnosti. Mobil vo veľkých úvodzovkách, má to predsa foťák, kameru, GPS a milión ďalších vlastností. Nintendo teda klame, a robí to iba s účelom zavádzanie svojich akcionárov. Nič sa nedeje, my-nintendo sme v úplnom bezpečí, štandardná damage control procedúra. SONY medzi tým pracuje na PS Suite iniciatíve, čo je presne ten typ third party služieb, teda ich základ, pre ošetrenie takmer celého prenosného segmentu, aj mobilov. Ten už dnes hraje sólo na prvé husle.

"On the other hand, it is the fact that a great variety of games are available at very low prices for smartphones. Naturally, consumers will choose more affordable ones if the video games we provide do not have much more value than those available for smartphones. However, no causal correlations have been confirmed because we think there are consumers who acknowledge that the value of what we offer does not equal to that of those available for smartphones and that what we offer holds unique value."

- Opäť naivné zavádzanie. Cena naozaj rozhoduje. Dáte 40 USD za jednu 3Ds hru. Dáte 40 USD za štyridsať ifuj hier. V ktorej kope je viac zábavy ? Ďakujem za odpoveď. A pripomeniem vám aj to, že v tej ifuj skupine bude iste nejaký ten Mario kart, Mario World, Mario "niečo" plagiát za 0.99USD/kus. Iný príklad. PS3 je najlacnejšou konzolou na trhu, iba ak však ovládate matematiku. Američan to nedokáže, preto si kúpi radšej 200 dolárový xcrap /"lacné !!"/ aby v zapätí k tomu DVD šmejdu zabudol pripočítať aspoň ďalšie dve stovky za LIVE na štyri roky. Proste lacné. Cena vždy u priemerného sráča zaváži.

"The biggest reason of the sluggish sales in this first quarter is that there were no big hit software titles in this period. ... Therefore, our decision to focus on Nintendo 3DS and not release our own software for the Wii or the Nintendo DS in this period did not come together. ... In this sense, it is very important to offer new software for existing platforms even in a time period when a new platform emerges. The lesson from this for our future business is that we need to establish a structure to provide software in a seamless manner."

- Nintendo je v hernom biznise desiatky rokov a "nevie", že hárdvér nie je podstatný a konzolu predávajú hry, ktoré pri štarte 3Ds nemala. Čo do pekla nám to tu chcú nabulíkovať. Pred rokmi mali plnú hubu Wee revolúcie, celé roky však ide o stupídnu fitness platformu BEZ hier. Zasran Shigeru zahlasí, že sú "bez nových nápadov a je čas na dalšiu gimmick generation". A Satoru nemo prikývne Mal by to však byť tlak najmä zákazníkov na príchod nového HW a nie ten do zadku sa kopajúci žltý Myamoto skrček. Dnešní nintendo chudáci totiž svorne tvrdia: máme Wee bez hier a NDs, kde čakáme ďalšie hry. Nehovoria - dajte nám nový super drahý HW, alebo 3Ds /NDs revízia/ s pridaným nefunkčným 3D. Odkedy sa z nintenda stal idiot s dôrazom na gimmick HW fičúry, a k tomu ignorujúci hry !!

"As a result, however, I believe that we have gone above the limits with Game Boy, Game Boy Advance and Nintendo DS by continuing to try new things which games for cell phones can not realize and to offer unique software in connection with hardware. Therefore, we are willing to do the same things in the future – we think that we can keep the high significance of our own platforms’ existence by creating and offering software which cannot be realized on the other common platforms and by receiving the consumers’ appreciation of them."

- Opäť hárdvér. Zákazník nechce, a dnes to už všetci vieme, gimmick dvojitý display, nepotrebuje nutne dotykový display /ten pri 3Ds zrušili na hlavne pseudo obrazovke !!/, a všetky tie kraviny. Chce hry na ktoré je u nintenda zvyknutý, cenu handeldu do 200 USD, solídne klasické ovládanie. Do prdele ešte aj Mario gaylaxy 2 sa ďaleko lepšie ovláda s 20 rokov starým padom v gamecube grafike, nepotrebujeme weemote, tablet, alebo 3D v 3Ds. Nintendo neustále a kŕčovite zdôrazňuje ako elitársky odlišní sú oni voči konkurencii. Hovorí sa tomu diferenciátor a urobili to aj s jedným nepoužiteľným analog stickom pri N64, urobili to pri 2 obrazovkách NDs, pri Wee Urinale tablete. Nikdy z toho nedokázali vyťažiť asi zlomok sľubovaného potenciálu. Žiaden tam totiž nebol, a ani nebude. Naozaj stačí 200 dolárový handheld s touchscreenom, a dvojicou analógových stickov. To by však hrozilo, že nebudú dostatočne odlíšení od tých druhých .. viď prvý odsek. Od tých čo ich "neohrozujú", preto tá neustále gimmick freak show, že.

"Another trend which has captured people’s great interest today is the power of social networking, or its power to connect different people. ... My outlook on video games is a future where more people are connected in a good sense by video games and give positive feedback to one another, and when something very exciting emerges, the content which appeals to one consumer can actually be offered to that consumer in a more efficient and speedy manner. We would like to spread the Nintendo 3DS and the Wii U, and to spend a substantial amount of money on sales promotion to make such a future a reality."

- Oj oj, viem čo sa blíži naším smerom. Viem to presne a vypadne to z neho určite o malú chvíľu. Ako vidíte. Nintendo sa topí v masturbácii nad hárdvérom, viac menej čaká, že hry spadnú z neba samé od seba a už hľadia do budúcnosti, kde je konzola/handheld iba vektor, ktorý vám poradí, kde kúpiť dobré bavlnené ponožky. Chit chat. Pri budovaní online ekosystému, však stoja na úplnom začiatku a majú ohromnú časovú stratu na HOME /o ktorom asi Iwata hovorí, eh, viď Mii plaza a podobne/, alebo na PSN/LIVE/G+ vôbec. Medzitým sa práši na Wee v skrini BEZ hier.

"Rather, please think in a way that the profitability becomes larger when a business starts to run well and a number of the hardware units sell. When the platform gains momentum and both hardware and software start to sell well, the manufacturing costs for hardware will be lower. Also, for software, most of the costs come from its development and marketing, so the profitability changes by how many units can write off the costs. When software is launched and sells steadily and for long time, which is often called an unexpected smash hit, the efficiency will improve drastically. Therefore, it is very important from the business perspective, whether we can provide such products or not. ... ... However, this situation will not last forever, and profitability will improve as mass-production goes on, so I do not think that the profitability of handheld gaming systems will decrease drastically in the future."

- opoveď na otázku, ako sa vlastne vyrovná s tým, že zlaté časy sa skončili - zarábali 50-100 USD na konzolu/handheld odo dňa nula a marže hlavne za handheld hry nie sú tak hviezdne, aby túto stratu vykryli. Preklad jeho viet teda vlastne hovorí celkom jasne toto : prechádzame na SONY model !! Hoplá.

"We believe it is our responsibility to achieve stable profits every year and return them to our shareholders, while at the same time propose new things to society, make them hit products at a certain rate and, as a result, gain momentum. As a result, it turned out that this fiscal year will face a significant problem with regard to profitability."

- propose new things to society .. pardón, musím použiť google translator, môj slepačí mozog sa prieči uveriť tej afektovanej nabubrelosti. Nintendo si teda myslí, že každý rok musí objaviť penicilín, pristáť na mesiaci, vyliečiť AIDS a tieto dary potom láskovo poskytne celému ľudstvu. Samozrejme, s patričným ziskom pre jej akcionárov. Nintendo je stále príšerne defenzívne, škrobené, úbohý pouličný čokeľ zahnaný do kúta. Opakujem : 200 dolárový handheld, touchscreen a 2x analóg a hry a nesnažte sa "zmeniť" spoločnosť. Očakávajú sa od vás hry a patričné online služby.

"I am not going to go into detail about the business model today, but we have a strong determination to enlarge our digital business. This area is an area in which we have not been able to implement a good mechanism yet, or in which we have not been able to run our business well. We have made several attempts since we first made Wii Shop Channel for the Wii, but because we could not overcome some preconditions, the business hasn’t grown to a satisfactory size yet."

- strácate miliardy, marže sú v hajzli, nemáte dobrý hárdver, nemali ste dobrú cenu, nemáte dosť dobrých hier, absolútne zatiaľ nezvládate online segment a online služby. Jaba daba dúú. Chválim snahu nekoncetrovať sa na jeden cieľ, ale útočiť na všetky naraz. Akcionári asi očakávaju podobné "determinované" blafy v svete hysterických sociálnych sietí a digitálneho sťahovania hier na neexistujúci Wee Urinal HDD.

"Therefore, the main purchasers of the Nintendo 3DS are young men, and the ratio of women is relatively low for a Nintendo platform. On the other hand, the situation of gaming systems is not that simple. ... Of course, children also purchased it, as well as girls who wanted to play "nintendogs + cats," but if we talk about what type of consumers have purchased the Nintendo 3DS the most, it is young men. ... Also, for children aged 6 and under, Nintendo seriously thought about this subject and made a preliminary announcement. But, we were not saying that children aged 6 and under should not touch the device. ... adjusting the 3D Depth Slider of the Nintendo 3DS can make improvements for those who feel “(viewing 3D images) tires my eyes."

- Bóžinku. Kde je teraz to nintendo búrajúce demografické bariéry. Wee aj pre ženy, GB pre deti v školských laviciach, N64 pre techno geeks. Ako ich vôbec napadlo urobiť šialene drahý handheld bez hier - 3Ds, ktorý navyše neodporúčajú používať deťom /zdravotné riziká/. Nekupujú to ženy a dcéry a dievčatá a panny, ale puberťáci kvôli 3D efektu. Kvôli hárdverovej gimmick srande. Kto preboha vám poradil, výčleniť z portofólia 1/2 svojej klientely. Shigeru a jeho tlak na "3D" v 3Ds.
- keď vybuchol Virtual boy bol na vine marketing, pri N64 a Gamecube nedostatok správneho "diferenciátora-rozumej gimmick" a zlé načasovanie, pri zlyhání 3Ds dávate vinu .. zákaznikovi, preboha to ste len krok od spustenia autodeštrukčnej sekvencie. Zúrivá arogancia a totálna zaslepenosť. 3D nás spasí. A za tým stojí opäť ta malá žltá opica Shigeru Myamoto.

"Therefore, by changing the price, we would like to change the age range and gender ratio by the end of this year, and I think that the situation will be very different four months later."

- Aha, musím čítať rýchlejšie, oni vedia ako túto krajne nepriaznivú situáciu zmeniť. Prijímam stávky.

"I do not think that creating 3D software always requires significantly additional work. It can be said that it adds to the R & D work for performance tuning, but if the world in the game was originally meant to be constructed in 3D, making them viewed as 3D images do not require significantly more work. .. However, it is true that it is more challenging than we initially expected to communicate the appeal of 3D. One reason is that we cannot communicate the appeal of 3D through TV commercials, and it greatly differs by game content whether the appeal of 3D is easy to present or not. If one tries to show the appeal of 3D for difficult content, it will be hard and one might have to try repeatedly for a long time. This might lead to the idea that 3D may not have appeal worth its efforts."

- tvorba "3D" hry je drahšie ako tvorba bežnej 3D hry. Nevedia propagovať svoje "3D", lebo na 2D telke "ho" nevidno, a dokonca ani v papierových novinách. A teda "to" nevedia predať. Medzitým EA serie na "3D" formát, príliš málo to vynáša, 3D telky opúšťa ten prvotný ošiaľ, a ich penetrácia je nízka. Obrovská časť majiteľov 3Ds to "3D" zapína iba príležitostne. Shigeru Myamoto však tvrdil presný opak. Je to nebezpečný muž, nebezpečný pre nintendo. Tuším, že v centrále nintenda to asi aj vedia, ale kopnúť do rite sa ho zatial ešte neodvážia. Iwata a teda aj celé nintendo dopláca na jeho fundované rady. Naberiem odvahu a spýtam, sa - kde je ten nezmyselný ultra gimmick bazmek .. Vitality senzor. Teba sa kurva opýtam - ty žltý skrček Shigeru !!

"For example, we just released software called “Rhythm Heaven” for the Wii console. Because this software is for Wii, you would usually think that we are supposed to shake the Wii Remote. However, this is a title which only uses buttons to control it, and does not require users to shake their Wii Remotes. .. Wii is connected to a big TV in the living room, and because all of the family members have touched it at least once, we thought that if someone starts to play it, people around him or her can be involved. This is why we decided not to use the major feature of the Wii and concentrate on button control."

- Hm. Urobíme hru s názvom Zatras zadkom pre Wee, ale napriek očakávaniu NEBUDETE triasť s weemote prilepeným ku vašej tlustej zadnici, ale hra sa bude ovládať iba tlačítklami !! Ku našemu revolučnému a unikátnemu Wee vás nedostane naše unikátne ovládanie, našej unikátnej fitness hry, ale .. pozor .. bude to, a ďalej už skutočne nemôžem. V nintendo sú úplne šialení a odtrhnutí od reálneho sveta. Skutočne nás považujú za kokotov.

"This can be also said for the Nintendo 3DS. I think there could be a Nintendo 3DS software title which does not use the 3D feature at all, and I believe Nintendo will develop such software. Instead, other features of the Nintendo 3DS should be focused on. It might be a communication feature, or other functions (such as the gyro sensor or the motion sensor). The important thing is that each respective software title has its own characteristics, and appeals to the consumers in a way that fits the software."

- Tu istú taktiku chcú použiť aj pri 3Ds. Preklad - kokot, chytili sme ťa do pasce nášho "3D". Teraz posuň 3D slajder do polohy OFF a hraj naše Gameboy Advance recykláty, pokiaľ možno bez tlačítok, len s pomocou tilt gyro ovládania. To však kurva nie je to čo, nintendo hráč chce. Nefungovalo to pri hre LAIR /PS3/, nebude ani na 3Ds. Boha. 200 dolárový handheld, touchscreen, 2x analóg a hry. Čokoľvek iné je jasný odkaz zákazníkovi : považujeme ťa za kokota, postoj chvíľa si krásna /Goethe J.W./, vytlačíme z tvojej idiocie poslednú kvapku horkého semena.

"Regarding “SUPER MARIO 3DLAND,” depth is an important theme because Mr. Miyamoto has been tackling the depth issue, like having Mario run to the back of the screen, jump and correctly hit a block, for many long years since “Super Mario 64,” but it was difficult for users to play it without 3D display."

- Neser ma Shigeru. Nintendo sráč si pod pojmom Mario predstavuje hlavne toho v 2D, alebo paper flat rozmere. Do kedy sa jebus budeš snažiť o to násilné konvertovanie hráčov 2D maria do troch rozmerov /jednoznačne horšie zvládnuteľné pre malé deti, alebo "priestorovo orientačne" menej zdatné ženy/.

"Concerning the 3D for “MARIO KART 7,” looking at the reactions of the people who experienced the demo version at E3, many people are naturally enjoying the appeal of 3D, so I think we will be able to convey the appeal of 3D with this software too."

- Áno, to som už počul. Pred fiaskom vás zachráni nerecyklovaná, "inovatívna a svieža" hra využívajúca všetky HW vlastnosti 3Ds. A presvedčili vás o tom búrlivo nadšené reakcie, asi tie isté, ktoré vám šepkali - zvýšme cenu 3Ds na 250 USD. Samozrejme, nepochybujem, že pre 3Ds predáte 5 miliónov kópii Mario karta už do vianoc, čo iné im vlastne zostáva dať si pod stromček.

"Also, even a good software title cannot maximize its sales potential unless a certain number of the Nintendo 3DS systems have spread because you cannot experience the 3D images without an actual system, we cannot fascinate you by 3D images through TV commercials and we really feel that the attraction of the Nintendo 3DS is less easily spread by word-of-mouth than we had expected."

- Doteraz som prešiel v elektro obchodoch asi okolo desiatich 3Ds. Všetky do jedného boli vypnuté. Stále som ešte ten 3D display nevidel. Čo sa deje ? Dali ste na trh "jedinečné" herné zariadenie, prvé svojho druhu. Veľký "gimmick diferenciátor". Viete, že sa 3Dsku nedá urobiť patričná reklama v non-3D mediách. Prečo potom kurva nie je každé to jedno posraté 3Ds zapnuté s neustále bežiacim attract videom ako na starých arcade kabinetoch. Nonstop. Boha. Alebo snáď mám veriť, že ste vydali vnútornú smernicu, ktorá to zakazuje urobiť, aby bežný človek nezistil, ako na hovno kvalitu to má, s mizernými pozorovacími uhlami, že ho bolí hlava, že mu idú očí šejdrom, že to KURVA 3D vlastne ani nevidí, kvôli vlastnej zflikovanej fyziológii oka.

" .. good feedback and bad feedback but there seems to be a great difference in how it’s viewed between someone who has actually had hands-on experience at E3 and someone who saw our presentation far away using the Internet."

- Nie. A do prdele prestaň s tými sračkami. Tvárite sa, ako keby každý, kto držal v ruke 3Ds nad ním omažite a na 100% onanoval nadšením, a tí čo ho ešte v ruke nemali sú tí jediní negativistickí úbožiaci. Po predstavení Wee sa išli pretrhnúť, aby si to ľudia chytili do ruky. Pri Wee urinale panuje mŕtve tichom, rozpaky a zrazu necíte potrebu to niekomu ukazovať.

"Also, I just mentioned “home console” unwittingly, but although the Wii U was announced as the successor of the Wii, I believe it will be positioned slightly different than the past home consoles. In the past, there were two categories of gaming systems, handheld devices and home consoles, and there was thought to be a great wall in between those two categories; however, the Wii U will be connected to a home TV, but it is not a simple home console, meaning it is not something “playable only when facing the TV.” This is because, the controller has its own screen, so even if you are not facing the TV or the TV is occupied for some other reason, you can still use the game system. Therefore, in our release, we have written “a new game console” and not “a new home console.” In English, both are translated as “console” and therefore, this nuance will not be expressed but, in the Japanese releases, we would like to propose the Wii U without using the term “home console."

- Dlhodobá HW gimmick kampaň nestačí, že .. nintendo. Potrebujete tých blbcov klamať sprostým spôsobom. Ste zatrpknutý z neúspechu N64 a Gamecube. Takže nás obdaríte tým slovným šalátom a novou definíciou. Wee urinal nie je len tak nejaká VIDEO konzola, je to DOMÁCA .. presnejšie DOMOVÁ konzola, aby bolo jasné, že s ňou môžete behať po celom dome a nie ste fixovaný na telku. To všetko sú lži a polopravdy. Je to konšpirácia, ktorú som odhalil hneď. Preto ta posratá nechuť ukázať samotnú Wee Urinal konzolu na E3ke. Chcete vzbudiť dojem, že Wee urinal je niečo vzdušné, prenosné, všadeprítomné. Doboha s takou špinavou demagógiou. Wee Urinal je hárdverovo posraté dvojča xcrapu vo veľkej krabici. Tablet funguje iba v jednej cimre s Wee Urinalom. Dostane iba JEDEN ten tablet, a nie je snaha podporovať /"iba" s počiatku, že/ hry pre 2-3-4 kurva drahé tablety. Prestaňte zavádzať obyčajných ľudí, vy žlté suky.

"In other words, since our lifestyles are changing minute by minute, I think that a play style where a person plays only when the person sits in front of the TV and has to occupy the TV is becoming less and less fitting with the times. Therefore, I would like to make the Wii U Nintendo’s new answer to the upcoming change of lifestyle."

- Pavučina odporne slizkých dezilúzii. Takže si kupujem DOMÁCU konzolu ku svojej 120cm telke, alebo kópiu xcrapu s tabletom, aby som čumel na 12 cm pidi display a cítil sa tak slobodný. Mimochodom, cena LCD TV padá ako kameň, a pomaly v každej cimre môžte mať na stene aspoň 32 palcového šmejda za týždenný plat. Vy si však chcete kúpiť "12 centimetrovú slobodu" od nintenda do JEDNEJ cimre, väčší dosah do nemá. Potvrdené.

"In September 2006, we announced the Wii and said, “The Wii will change the relationship between games, the TV, the Internet and a family,” but we are considering a proposal of a higher dimension this time. .. Therefore, please think that the Wii U is a product that is a combination of a proposal for a “new play style that is not restricted to the TV,” a proposal for a “new kind of entertainment using multi-screens” and also “the future of TV."

- Wee nezmenilo nič, jeho online ekosystém je na smiech. Všeobecne je Wee široko akceptované ako revízia Gamecubu s prilepeným weemote, ktoré tiež nesplnilo propagované parametre a táto ďalšia lož bola revidovaná vydaním weemote+. O Wee urinal dnes tvrdia to isté, čo v 2006 o Wee. Hyperdimenzia klamstiev. Asi preto okamžite po prezentácii Wee urinalu padli akcie nintenda ako kameň. Lebo vám ani vlastná mať nerozumela. Lebo ste stratili smer a schopnosť povedať to čo trh čakal, že poviete. Konzola pre celú rodinu a zelda s mariom navrch v deň nula. Motáte sa v sráčkách, ako kedysi SONY s PS3. Tiež o nej nechceli hovoriť, ako o konzole, skôr o akomsi univerzálnom domácom /aj hernom/ centre. To však nikto o špecializovanom HERNOM zariadení nechce počuť na prvom mieste. Tak ďaleko ešte nie sme.

"but the Wii U is not simply a Wii with a different user interface and we are not proposing to society a performance-enhanced Wii, rather we are proposing hardware with a totally different concept and vision."

- Asi ma nepočúvate. Iwata s obrázkom Steve Jobsa na stene. Stačia tie hry a jasné posolstvo. Ste softvérová herná spoločnosť. Nie ste inžineri naprávajúci krivdy spoločnosti a hlad v somálsku. Zastavte tie scientologické žvásty, vízie, svetlá na konci tunela a 200 000 vyvolených "kozmických ľudí" odlietajúcich na Aldebaran šukať klony princezny Leii.

"On the other hand, the 3D visuals are not the only appealing point of the Nintendo 3DS. 3D is the clearest difference of Nintendo 3DS that can be understood by anyone, but there are many other points that differentiate Nintendo 3DS from the others, and without making a comprehensive judgment by taking these aspects into account, the true value of new games for the Nintendo 3DS will not be visible. .. So, the first point that I would like you to understand is that there are individual differences when it comes to how one views the relationship between 3D and games and that, although some people feel that 3D visuals and games do not integrate so well, 3D is not the only appealing point of the Nintendo 3DS, so we would like to ask for a comprehensive evaluation."

- Slizký had Iwata. Mal dopredu pripravenú odpoveď pre obe situácie. Ak by sa 3Ds predávalo dobre od začiatku, tak za to môže práve 3D display. Hurá. To sa však nestalo. Tož obrátil plachtu, a bohorovne povie, že 3D nie je ani zďaleka tým jediným wow faktorom 3Ds. Ja, on, my, vy oni však žiadne iné nepoznáme. Ak na 3Ds vypnite to "3D" máte pred sebou PSP s jedným analogom padom !!

"It is not a game which looks like “Brain Age,” but we will be proposing something that consumers did not categorize as a video game in the past."

- Neherné hry v katégorii Brain Age vynašlo nintendo. Bzzzzz. Zlá odpoveď Iwata. Edukačný, komerčný herný soft tu bol celé veky pred vami. Klam ďalej, a letiš posmrtne rovno do pekla. Virtual game boy tam už na teba čaká.

"Maybe the reason we were able to make the markdown decision is our lesson from Nintendo GameCube."

- Iste, to fiasko je vaša osobná nočná mora, a v prípade 3Ds si k tomu ty a Shiegeru aktívne prispel početnými zlými rozhodnutiami. Čo tak z toho vyvodiť väčšiu osobnu zodpovednosť ako si znížiť plat ? Áaa, ty čakáš, že sa situácia o 4 mesiace obráti o 180 stupňov a získáš tak priestor na dalšie arogantné a chybné rozhodnutia v roku 2012 a ďálej.

" I have never rejected the idea of micro-transactions. .. I am strongly motivated to increase the number of people who will use money digitally and create a future where consumer do not feel any resistance in doing so. I think that the next three years will be very important."

- Luteránska reforma pribitá stovkou klincom do skaly. Avšak, uvedomuje si niekto ako strašná energia, čas a prachy, ľudský talent a štastie je nutné na premenu zo zastaralej, rigidnej, recyklujúcej firmy akou nesporne Nintendo je .. na modernú na služby, third party sektor, a sociálne interakcie orientovanú "hernú" spoločnosť, ktorá nepodľahne tlaku zo strany Apple, SONY a MS. Otvorene vám hovorím, Nintendo sa má čoho báť.

No comments:

Post a Comment

**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****