1. 10. 2009

Poliš bez práce

Jedna z herných obetí globálnej recesie. Necessary Force. Zrušená akcia, takmer sandbox charakteru, jedného "smrteľne" statočného a spravodlivého policajta. Midway však pred pár týždnami zatvoril krám a rozprávke je koniec. Dcérska pobočka Midway Newcastle o sile 70 mužov ostala stáť v rozpakoch, ako vyhodený pes bez bojku pri ceste. Ich hra mala stavať na tom, čo vetcho vybudoval iný ich projekt - Wheelman. Tentokrát však viac lepších naháňačiek, úderov oceľových pastí a prázdnych nábojníc cinkajúcich na zem pod neónmi, neustalým dažďom zmáčaného mesta. Hluk prelietávajúcich policajných helikoptér. Situované do blízkej budúcnosti, kde roztápajúce sa ľadovce vytápajú feťácke brlohy v Holandsku a z Benátok sa stala ponorková základňa čínskej armády. Noir ladenie, trochu Bladerunner atmosféry a Sin City dekadencie.





Hra mala disponovať zaujímavou vlastnosťou. Mesto sa malo meniť k lepšiemu podľa toho, ako ste ho čistili od moru kriminality. Preč sú potom počmárané steny a grafity, okná prekryté prehnilými drevenými doskami. Celé rozpadlé budovy nahradené žiarou svetiel luxusnej reštaurácie. Samotná akcia sa spolieha hlavne na pešie misie, s nelineárnym prístupom ku splnenia cieľa. Rozbiť hubu, alebo kopnúť do vajec. Zhromažďovať trpezlivo dôkazy, alebo zatýkať nevinných. Roztopašné lietanie po ploche, ako veverička s hnačkou sa tu konať nebude. Ani parkour seansy Assassina. Naopak ku slovu sa dostane aj hrubé vypočúvanie a zopár rozbitých stoličiek o tvrdé palice mlčiacich partizánov. Samozrejme hra vám to potom, ale mala spočítať. Ako tá povestná druhá strana dolárovej mince. Pozrite si aspoň tieto dve videá /mix CG videa a ranných herných ukážok/. Celé to poháňa Unreal engine, všetky herné ukážky sú výsledkom iba trojmesačnej práce, úmyselne komixovo ladená grafika a animácia.