28/04/08

Recenzia

Chi chi, nadviažem na svoj článok o hernom pirástve, touto excelentne zrealizovanou "recenziou" na hru Gears of War. Kvázi hit amerických detí, ktorý v PC verzii vyšumel do zabudnutia. Túto ukážku bravúrneho zhodnotenia kvalít jednej hry som si nemohol nechať újsť. Ak som sa pýtal .. KOMU mám teda veriť, keď plánujem minúť svoje poctivo zarobené peniaze .. Dan Hsu je môj idol. Ten šikmooký sukin syn so svojimi poskokmi inak tvorí hlavnú útočnú líniu klanu "PS3 haters" v redakciách 1up, EGM a podobne. Aj z pozície šéfredaktora. Bol to on, čo v 2005 obvinil všetkých, že sú kurvy úplatné, a berú prachy /aj v podobe objednanej reklamy/ za "lepšie hodnotenia v recenziách". Zlodej kričí, chyťte zlodeja.

Podmazané prasa tvrdí, že sa vždy nájde nejaký dôvod, prečo hre nedať absolútných 10/10. On s tým však problém nemá, je to tak jednoduché ako okupácia tibetu. Žltým podčiarknuté.

• Ovládanie: problematické, jedno tlačítko na všetko, so zjavnými negatívnymi následkami. Hádzanie granátov je neohrabane pomalé, v mulťáku na prd. Používanie cirkulárky nepresné, neadresné, ako zhnitá uhorka.
  • AI: príšerná, CPU spolubojovníci zásadne nespolupracujú, zasekávajú sa, keď konečne začnú strieľať, tak do vlastných. Neustále prosia o podporu, lekárničky a pohladenie. Odporúča radšej coop kampaň so živým hráčom.
  • Story: megaklišé so stupidnými dialógmi. Ako to nakoniec dopadne, viete 28 sekúnd po štarte hry.
  • Multiplayer: nedostatočný, málo variabilný, iba 3 módy, pričom sú aj tak variáciou toho prvého. Paródia na HALO2 premakanosť. Mulťák v GoW vás nadlho nezaujme. Matchmaking /nájsť hráča-vytvorenie hry-pripojenie hráča/ je navyše iba polofunkčný.

Bez ohľadu na to, že celý jeho článok je plný frflania do posledného riadku. Dal tomu hodnotenie A+, lebo tá hra je proste "fasa". Tak u nás deti hovoria, keď je niečo AWESOME. Tento výraz používaju američania, keď je niečo úžasné. Používaju ho často, skutočne často. Pri pohľade na tú recenziu, bez toho aby som si to overoval viem, že je identickou kópiou tej na Mass effect. Obrovské technické problémy hry /framerate, nahrávanie, manažment textúr/, úbohá AI, zahnojený interfejs menu-inventár, ovládanie vozidla, design vedľajších misií. Plytká story. Banálna akcia. Ale hra je AWESOME, a teraz dôverujte recezentom a kupujte originálne hry. A ešte niečo. Čože sa to vytýkalo Killzone jednotke .. občasné poklesy framerejtu ? Prkotina. Tá vec je AWESOME !!!