21. 4. 2008

Legoland



Určite si pamätáte na mnoho hier založených na svojho času revolučnej voxel technológii. Outcast, Delta Force alebo Comanche, dokonca aj veľa vehiklov v Command & Conquer: Red Alert 2. Voxely su alternatívnym spôsobom vytvorenia scény a objektov. Namiesto polygónov a textúr máte voxely-objemové pixely. Obšírnej teórie vás ušetrím. Mini lego tehličky, ktorých je v hre Voxelstein 3D asi 37 miliónov. Ide o čisto softvérové riešenie bez dnes módnej GPU akcelerácie. Konkrétne táto hra je založená na engine VOXLAP legendárneho Kena Silvermana. To je chlapík čo stojí za kultom Duke Nukem. Veľká výhoda voxel enginu v tomto prípade je zničiteľnosť úplne všetkého, myslím úplne všetkého. Zabudnite na Crysis a podobné polygonové nepodarky. Toto je next gen sranda. Na moje slová dôjde až to začnete hrať. Berte to ako hint na prvú miestnosť. Mreže. Nech vám to myslí ako v skutočnosti, nie ako v Gears of War, lebo o tom tu píšem celý ten čas. O tej vyššej pridanej kvalite.


Eratický framerate v tom videu je spôsobený programom FRAPS, ktorým to zachytával, inak mu to fičí na 50fps+ . Ovládanie je klasické : 1-2-3-4 mení zbrane. W-S-A-D slúži na pohyb. SPACE skáče. E otvára dvere a manipuluje s predmetmi. F vám posvieti, ak nájdete lampu. Y invertuje myš. V config.ini sa môžte pohrať s ďalšími nastaveniami. Napríklad premeniť pohyb noža na cirkulárku. A ešte niečo, C4ka v tejto gamese dieru do steny urobí. Sťahujte a hrajte.