12. 1. 2012

Komentované herné správy - 12.1.12

"Microsoft alebo SONY". Jeden z nich dvoch nás, podľa šéfa strategického rozvoja a plánovania streaming firmy Gaikai, opustí a konzolu pre ďalšiu generáciu nevyrobí. Mimochodom ide určite o relevantný názor podľa fotiek nejakej dievčiny tesne po puberte, predtým pracovala ako vice prezident v EA pre online záležitosti. Viete nebudem jej protirečiť. Viac má trápi to, že takýto "expert" bral v EA kopu peňazí, určite aj dnes zarába viac ako ja, ty, vy a trúfne si povedať, že megaton bomba správou E3 2012 bude práve ohlásenie odchodu "niekoho" do exilu. Tož bude to iste SONY. Alebo príde Nanea Reeves /Chief Strategy Officer/ o prácu, a tou papuľou začne huliť pánske kožené doutníky, kto by chcel predsa zamestnávať tak kompetentného plánovača, však. Gaikai mimochodom konzoly už nepotrebuje.



"Európa skutočne nemá cenu ani v chcankách namočenej fajfky." BigBig je v riti. Ex Codemasters. Evolution Studios to isté, tesne pred krachom a rozpustením v kyseline. SONY Cambridge, London, Liverpool detto. Nechopní darmožráči. Británia, kedysi bašta herného softvéru sa zmenila na degenerovanú krajinu plnú debilov kupujúci xcrap a hrajúcich Generic Warfare. Boha. Teraz tu niekto kričí, že som zabudol na Media Molecule. Nezabudol, len ma musia presvedčiť svojou ďalšou hrou. V podobe LBP2 enginu im totiž v rukách ostal totálne nevyužitý megapotencial, čo beriem ako jasný znak smrteľnej slabosti /kreativita, design, potencia vôbec/. A SONY celú to reštruktulizáciu robí so zámerom posilniť poslednú európsku hernú firmu z holandska. Guerrila Games. Chlapci z BigBig im majú pomôcť pri prenesení značky Killzone na PSV. Každá takáto správa mi medzi riadkami hovorí, že GG už tvrdo pracuje na launch projekte pre PS4. Prijali kopu nových ľudí, SONY im pomáha ako môže, a potrebujú hru pre PS4 s dokonalým wow efektom. Herne Killzone nikdy nebol zlý, naopak. GG s grafikou nemá žiaden problém, na PS4 dostanú doslova krídla. Chýba tam už len ten povestný kúsok šťastia /a talentu/.

"WASD alebo šípky."
Puristi sa budú rehotať, ale Wolfík mal skutočne defaultne nastavené ovládanie na šípkach. Na spektre tieto neboli takže som fičal na QAOP/M systéme. WASD som nikdy "nepochopil" a ani si na to nezvykol. Šípky sú super, je okolo nich voľný pľac, nič sa mi tam nemotá, nemám náhodné prekliky z ostatných blízkých tlačítok a ovládanie mám vlastne v 4 logických blokoch - šípky, pravý numpad, šestica Fn tlačítok po troch v dvoch radoch nad šípkami a ľavá časť klávesnice. Šprintujem s pravým CTRL, ľahám s PAGE DOWN /rovnako ním odpaľujem EMP štít v BF 2142, keď šoférujem vehikle, PAGE DOWN je moje obranné tlačíko/, heh.