2. 5. 2008

PC iz DEAD

Joe tvrdí, že herné PC je už značne dlhú dobu mŕtve, a vo vegatatívnom stave bude ešte držať nad vodou tých pár obsolentných HW PC firiem ako Intel, NVidia a spol. Vlastne, dostatočne vymletí idioti kupujúci každoročne ich produkty, ako GPU za 600-800 dolárov. Nvidia sa už postará aby tá, alebo oná hra vypotili tých trasľavých 20fps bez AA práve s ich železom. Bez neho to bude za dva. Dlho tvrdím aj to, že vyvíjať pre herné PC nejaké exkluzívne AAA tituly s rozpočtom okolo 50M /alebo aj menej/ je chcanie proti vetráku na rýchlosti päť. "Herné" PC sa rovná zberač portov z konzol. Prečo ?? .. Preto !!

Cevat Yerli, známa persona z Cryteku, pre časák PC Play povedal toto:

"Môžem to povedať na plnú hubu. Sme decimovaný obrovskou mierou pirátstva, ktorá sa týka práve našej poslednej hry. Crysis. Už to tak vyzerá, že sme na prvom mieste tohto rebríčku, s veľkým naskokom pred ostatnými. Bob vie, že po tom netúžime. Verím, že hlavným problémom herného PC je neúnosná miera pirátsva. A to takého stupňa, že túto platformu to odsudzuje na zánik. Rovnaké hry sa na konzolách predávajú o stovky percent lepšie. Bola to pre nás bolestná lekcia, a hovorím vám, v budúcnosti už niečo také ako PC exkluzívny Crysis - nechystáme ani omylom. Smer konzoly."



Joe mal teda pravdu, keď povedal : herné PC roku 2010 - ubohý mrcinožrút prosiaci o odrobinky padajúce zo stola, za ktorým sedí ten hedonista od SONY napchávajúci sa žrádlom s hurónskym rehotom, močiaci páchnucu urinu všade dookola. Crysis 2 optimalizovaný pre PS3, hej hou.