19. 5. 2008

Ozvena z Londýna





Mirror's Edge
, princíp hry je dúfam každému jasný, a áno v hre vidíte svoje "telo". Obtiažnosť "trate" je zjavne odlíšená aj farebne, pravdepodobne tutorial. Vyserte sa konečne na nintendo a gay mária. Serte na buzerantov z nintendo, nechajte tie hnidy zakapať, prešaltujte konečne na next gen rýchlosť.

Update> Objavil sa - nazvime to klasický PR článok od DICE /autori tejto hry/, v ktorom do neba chvália výkon CELLu, a čo všetko sa vďaka nemu nestalo iba snom, ale skutočnosťou. Jedna vec ma však trochu zarazila. Čítam : "CELL nám umožnil použitie textúr s ďaleko vyšším rozlíšením a my to využijeme nadoraz." Tak neviem, žijem v tom, že na kvalite maľoviek sa spolupodieľa hlavne veľkosť pamäte /UMA, VRAM/, jej priepustnosť, a hlavne GPU. Výpočetný výkon zlepšujúci textúry ?? Iba ak by išlo o využitie SPE jednotiek pri makačke na nejakom špeci algoritme v ktorom sú tie hires+ krásky komprimované , alebo ide o procedurálne /"počítane"/ textúry.