28. 9. 2009

Skutočný "definitívny" racing simulátor

Pred troma dňami som v pokec boxe avizoval na dnes, teda pondelok, zverejnenie veľmi zaujímavých informácii od prekliatych žabožrútov. Francúzi. Už vieme, že GT5 bude mať výrazne lepšiu grafiku ako Flopza3, viac tratí, viac áut, lepšiu fyziku, head tracking, model poškodenia, prevrátenie auta. Tu je teda tá malá sľúbená bombička propánová.

"On a ainsi pu apprendre que le jeu possèdera bien un cycle jour/nuit et qu'il sera – enfin – possible de courir sous la pluie."

Cyklus dennej doby s prechodom do nočnej jazdy za svitu halogenových svetiel. Jazda v daždi bude v GT5 možná. Opotrebenie pneumatík aj v závislosti od kvality vášho jazdenia a ich veľmi pokročilý manažment, stráženie si optimálnej teploty gumeného plášťa, grip - veď to poznáte. Vizuálny tuning ovplyvňujúci prítlak, drag force, ovládanie. GT5 bola budovaná za zelenej lúke, GT6 nás poteší oveľa skôr než za ďalších päť rokov, podobne aj ďalšie GT pre PSP.



Ďalšie upresnenia: Hra nikdy nebola oznámená pre rok 2009, takže k žiadnemu zdržaniu/odkladu nedošlo. Hra je de fakto dokončená a v lepšom stave ako Flopza3, je možné kedykoľvek naštartovať a ísť na trať. Tých zvyšných chýbajúcich 35% je niečo, čo zapíše hru do historických kníh. Na deformácii áut sa stále veľmi tvrdo pracuje, už teraz je však jasneé, že bude mať dve stupne - povrchové ohnutie plechov a škrabance s funkčným dopadom a rozumne spracovanú totálku, keď vaša hlava skončí v kufri a auto ako harmonika /platí pre rally a nascar konzervy/. Flopzu 3 Kazu videl, diplomaticky sa vyhol zhodnoteniu jej "kvalít". Až teda uvidíte o par dní prvé deviatkové/desiatkové recenzie pre tú povrchnú, prázdnu, a perfídne slabomyslnú sračku od Turn11, budete vedieť, že dotyčný nie je objektívny herný žurnalista, ale farizejské podmazané, zaujaté prasa bez mozgu. Xbotom iba jedno, čas zbaviť sa tej hnusnej urážky všetkých konzol.