20. 2. 2008

Tvoriť je ťažšie, ničiť zabávnejšie







Chutné video neustále sa vyvijajúce HAVOC enginu. Modul "Destruction" predstavený na GDC 2008 je user friendly náradím pre simuláciu fyziky pevných telies. Dáva väčšiu slobodu grafikom a designérm, ktorí sa nemusia starať o technickú stránku veci. Proste kde prstíkom ukážu, tam sa to rozlomí, roztriešti alebo ohne. Vraj plne automaticky, žiadne časovo náročné doladovanie. Kreativita designéra. Väčšia zábava pre hráča. SDK je optimalizované pre multithread architektúru /vrátane PS3ky/. Nechcem predbiehať udalosti, ale Motostorm 2 má používať právu túto technológiu. Jedničku poháňal Havoc v4.0. Tiež si pozrite staršie video modulu "Cloth", fyzikálne korektná simulácia "šiat", samozrejme aj vlajok, obrusov a záclon, že.