6. 2. 2008

Insomniac strikes back



Dnes človek z každej strany počúva, akú malú časť výkonu PS3ky .. tá ktorá hra používa, Motostorm hlási 15-20%, Resistance niečo medzi 10-20%, Heavenly Sword je na tom úplne rovnako. Zneje to ako chabá výhovorka, že. Hore som preto hodil snapshoty z prezentácie Insomniac games /GDC 2008, samozrejme/. Obrázok za tisíc slov, hovorí sa. Ako vidíte, v druhom diely hry Resistance dostanú SPE jednotky poriadne zabrať. O pokroku po každej stránke v Motostorm 2 nepochybujem, a H.Sword 2 nás nepochybne zrazí next gen vizuálom na kolená. Mimochodom k tomu tearingu /ilustr. image/v prvom diely. Šef programátor tvrdí, že nebol spôsobený vinou GPU /RSX má v tejto hre na starosti všetky vertex a pixel operácie bez asistencie SPE + 4xMSAA a HDR !!/, ale na svedomí to má preťažená PPE, lebo nestihli preniesť veľkú časť kódu na bedrá SPE otrokov. Hor sa do práce.

Tipnite si o akú PS3 hru ide : "Máme na ploche viac ako 10 000 pohybujúcich sa objektov, všetky podliehajú fyzikálnemu enginu a nevyhnutným kolíziam. Máme tam viac ako 75 000 partiklov, a to všetko na 60 fps. Aj tak sme sa však výkonu CELLu ani nedotkli, a do ďalších projektov je z čoho rozdávať." Klikni ma.