28/10/12

Rádio Jerevan - Shitgeru Miyafaggot


Shigeru Miyamoto je arogantné prasa a jeho hry a herná filozofia sú mi cudzie. Oveľa skôr než som vedel, že tento chudák vôbec existuje som skúšal hrať na automatoch Donkey Konga, neskôr 2D Maria a 2D Zeldu na SNES emulácii. Ani jedna mi nesadla. "Jeho" The Legend of Zelda: Majora's Mask je strašná sračka oproti realatívne akceptovateľnej Ocarine /všetko pre N64/. Dokonca pchal svoje paprče aj do Mario Kart 64, aj keď všetci vieme, že Diddy Kong Racing od Rare bol technicky lepší a trochu hratelnejší. Samozrejme ani jeden aj tak nestačil na ultimatívny Crash Team racing pre PSone. Miyamoto dostal po sérii priekakov /ďalšia posraná Zelda, posrané 3Ds, posrané Wee music/ nedávno aj takmer oficiálne kopačky ala Ken Kutaragi. Iba "takmer" preto, lebo akciový trh sa z toho takmer zošalel a akcie nintendo padli. Obdobný prípad ako žid Jakób z Apple. Trh si proste myslí, že bez podobných kreatúr musí firma padnúť. Nintendo teda Shitgeru iba odsunulo do pozície madogiwa. A ten ďalej trepe a drísta.

Bod 1. a 2. "Prakticky každý budúci majiteľ Wee Urinalu už má doma weemote, nunčak, weemote+ alebo balance board a to poskytuje vývojarom pre Wee U nesmiernú slobodu pri vytváraní designu hry. Nevylučujeme aj použitie weemote pre obe obrazovky naraz - TV aj tablet."

Kecy a sloboda, ktorá tu neexistuje. Pri Wee malo nintendo a Miyamoto plnú hubu kecov o hernej revolúcií. Po pár rokoch aj tie renomované sajty, čo poslušne a s chuťou žrali tie hovná zistili, že nintendo a miyamoto klamali. Wee je platforma bez hier, dnes dokonale mŕtva a motion revolúcia sa nekonala. Nintendo sa pri Wee U zbavilo toho balastu a našlo si nový gimmick - tablet. Ak aj ich hra bude potrebovať motion ovládanie - už ho "všetci" máte doma, však !!!

Bod 3. a 4. "Retro studios sú síce dosť kvalifikovaná a šikovná firma, ale nie dosť pre vytvorenie novej Zeldy, tá ostane naďalej čiste v japonskej réžií. Nintedo land je testovaci polygón a attract mód pre Wee U a asymetrickú gameplay."

Neviem nakoľko sa orientujete v Zelda problematike, takže vám to poviem asi takto. Zelda séria už dlhšiu dobu chodí po kanáloch a doslova padá na hubu. Nie sú to už pekne dlho špičkové hry. Eiji Aonuma považujú všetci za kokota a boli by radi ak by mu zobrali právo režírovať ďalšiu Zeldu. Retro studios je mimochodom americká firma. Zelda sa lepšie predáva na nejaponských trhoch. Opakujem výrazne lepšie na NEJAPONSKÝCH trhoch, hlavne v amerike. Asymetrická gameplay /jeden čumí na tablet a zvyšok na telku/ je stupídny gimmick vhodný asi pre jeden hru /klasický doskový Dungeon Master, že/.

Bod 5. "Náš 6.2 palcový tablet okopírovalo aj Apple s Mini iPADom, čo jasne ukazuje, že sme mali pravdu, diktujeme trendy a sme na správnej ceste."

Čurák. Nintendo kopíruje, nie svet sa učí od nintendo. A ešte raz tu hovorím, že herný nintendo tablet v spojení s telkou poškodzuje váše zdravie. Oči. Je krajne nefyziologické akomodovať zrak v tme preskakovaním 30 krát za minútu z tabletu na vysokontrastnú telku, z telky na tablet. Nintendo je banda čurákov.

Bod 6. a 8 . "Z Meeverse chceme podporovať aj chatovanie pomocou písania rukou, bude to kopec srandy. Verím aj, že o 3-5 rokov tu bude more unikátnych hier pre naše kombo obrazoviek tablet a telka."

Gimmick, kde sa pozriem a meeverse je kópia HOME pre PS3ku.

Bod 7. "S online infraštruktúrou nie sme pozadu, už do čias 8 bit NESu študujeme a testujeme online možnosti našich konzol a ten pravý čas nastal až teraz."

Píča blbá. Kecy pre akcionárov. Nintendo je viac ako 6 rokov pozadu, ak to beriem z pohľadu konzol a viac ako 10 rokov ak to berieme globálne. Wee U je pred dverami a o ich "premakanom" online ekosystéme sa nevie ani hovno. Dokonca aj samotní vývojári sú v rozpakoch.

Bod 9. a 10. "Ďalej budem pracovať na designe dobrých, inovátorských a komerčne úspešných hier, na vytváraní tímov schopných vytvoriť podobnú hru bez mňa"

Koľko nových IP schopných prekonať totálne zrecyklované a archaicky staré 8-16 bit značky ako Mario, Kirby, Mario Kart, Zelda si vlastne pre NDs, 3Ds, Wee vlastne urobil ? Hovoríš, že ani jednu a dokonca, že ste pustili Wee k vode. A novšie 2.5D a 3D verzie gamecube sračiek ako Metroid, Donkey alebo Pikmin nemajú potrebnú úroveň a ani komerčný ťah na bránku. Drž potom tu klapačku, ty hajzel. Wee U nie je nič iné ako klon xcrapu s tabletom navrhnutý na vylágrovanie trhu multiplat hier, ktorými ste celých dvadsať rokov tak veľmi pohŕdali. Inovátorske a komerčne rizikové hry sa  už 6 rokov robia na PS3ke ty nula.

No comments:

Post a Comment

**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****