19. 1. 2011

Kráľovstvo za koňa

Smrtka si chodí vždy po troch, tak sa to hovorí po špitáloch, keď rýchlo na jednom oddelení po sebe zhasnú dvaja pacienti, a čakáme na tretieho "štastlivca". Takže tu ešte prilepím tento mini report - oplakávanie mŕtveho. The Elder Scrolls Travels: Oblivion pre PSP, ktorý bol vo vývoji niekedy okolo roku 2006 a v tichosti o rok neskôr aj zrušený. Climax Portsmouth studio mocne tlačilo na Bethesdu, aby sa použil Renderware engine, a vytvorilo na ňom aj tie dolné techologické ukážky /na PS2ke a spol. masovo využívaný engine vrátane GTA série/. A pretože všetci vieme ako bravúrne práve GTA hry PSP zvláda je jasné, že vymeniť auto za koňa a koptéru za draka, mrakodrapy za kopce by bola programatórska malina. A máme tu perfektné RPG v otvorenej krajine. TPS pohľad pre obojručný boj, FPS pohľad pre streľbu z kuše a luku, v mori leviathan. Nestalo sa.



Vo svetle posledných vyjadrení SONY, že z PSP2 chce mať opäť najvykonnejší špecializovaný handheld všetkých čias a žiada vývojárov o skutočne komplexné, viac-plánové, herne "husté" hry pre jej mobilnú platformu - beriem to ako tutový tip, že sa práve takejto mnou popisovanej RPG pre PSP2 určite dočkáme. Všetky obrázky, ktoré tu vidíte sú z tej zrušenej PSP verzie. Nezabúdajte aj to, že kvalita grafiky, grafického výstupu a rozlíšenie PSP2 hier vám umožní aj ich bezproblémové, a kvalitné hranie na vašej HD telke /v japonsku domáce konzoly definitívne zaniknú/ a keď bob dá aj s použitím ovládača od PS3. Ak nie je SONY sprosté, urobí presne to, čo som tu teraz napísal.