25/08/08

Stampede

Dlho mi vŕtalo v hlave prečo všade nečítam o obludných a neprekonateľných problémoch s ovladaním na pseudokonzole Wii. O veľkom prehmate. Mam snáď uveriť tomu, že ten neštastný semifunkčný gimmick, kde rozpoznanie pohybu funguje tak na 30% - sadol úplne každému ? Nintendo má však stále štatút posvätnej kravy, kritika je priam neslušná, a to že prestali robiť hry si možno VŠETCI všimneme až o nejakých päť rokov. Je predsa verejným tajomstvom, že ich rimejky z NGC /Mario gaylaxy, Mario kart atď atď/ sa najlepšie ovládajú s klasickým ovládačom. Úprimne ma teda teší kopa hnoja, ktorá sa valí na - pre nich konkurenčný sixaxis z každej strany a od samého začiatku. Lair, však. Dokonca aj celebrity ako Kojima / kandidát-čakateľ na apoň jednu svoju dobrú hru/ si otrel papuľu o PS3, a s chuťou okakal sixaxis ovládanie .. čuduj sa svete v Killzone 2ke.

"Niekomu to nerobí žiaden problém, iným však áno. Herný vývojár by si teda mal dobre rozmyslieť ako a kedy to použije. Dnes ráno som hral Killzonu 2. Klasické ovládanie /namapované na butónky/ fungovalo bez problémov. V okamihu ako som došiel ku dverám, a musel som pohybom sixaxis odstrániť závoru, prišli veľké problémy. A aj u ostatných hráčov. Možno sa holanďania príliš hrnuli do použitia tejto technológie, nie celkom vhodnej pre tento typ hry."

Podnetný názor. Kojima, teraz ťa však joe niečomu naučí. Každé intervijú o PS3 obsahuje obligátnu OTÁZKU : Ako využijete tilt funkcie sixaxisu ? Ako sa tám tá mrcha dostala ? Dnes už vieme, že žlté opice z nintenda použili pri wiimote ten istý špinavý trik ako pri "revolučnej" analóg páčke na ovládači ku N64 /mimochodom, tragickej ergonómie a kvality/. Hlupáci a "profesionálni" pisálkovia majú plnú hubu reči a vychvaľovania nintenda-pionera pretláčajúceho nové technológie do hernej praxe. Ta páčka však bol na N64 ovládači iba JEDNA. Vieme všetci, aké problémey s tým má dnes aj také PSP. JEDNA páčka nestačí, a ako keby tam vlastne ani nebola. Revolúciu nintenda musel dať do poriadku dualshock s DVOMA páčkami. To isté sa zopakovalo s wiimote. S heslom "stačí byť prvý, na kvalitu nehlaďme" zo seba vygrcali pekelne nedokonalé a opäť polovičaté ovládanie. Dnes napravované dodatačným wiimote plus šmejdom /zadarmo to nebude/. Až teraz napĺňa tie PR blafy, s ktorýmu dávali na trh wiimote BEZ toho plus. Lži a triky. Každý obviňuje SONY, že vďaka priemyselnej špionážou do dualshocku v poslednej sekunde prilepila "nedokonalé" sixaxis funkcie. Obchod je vojna. Vymysleli fúrik, ktorý teraz musia tlačiť. A dnes sa vás teda každý blbec v rozhovore opýta : Ako využijete tilt funkcie sixaxisu ? Nuž tak, že nim otvoríte dvere v KZ2. Mne by stačilo aj stlačenie tlačítka X, verejnosť však nalieha, aby sme to urobili revolučne a po novom. Máte čo ste "chceli", vlastne čo chcelo nintendo. Inak by sa z trhu konzol museli stiahnuť. Natlačili vám pekne zelený banán do zadku.



Inak ten sloní dupot čo počujete v diaľke je večne tretí brat bill ponáhľajúci sa ukázať svetu wiimote like ovládanie pre svoj xcrap. Počul, že je to "dobrá" vec. Ešte musím zistiť, čo si o KZ2 myslí ten falošný pokrytec Miyamoto, takže už končím.

No comments:

Post a Comment

**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****