30. 5. 2012

Komentované herné správy - 30.5.12

"SONY megaton bomb - najväčšie tajomstvo E3 2012 je prezradené." To máte tak, už veľmi dlho tu meliem o nevhodnosti začínať každú generáciu konzol z nuly. Zaujímavé číslo počtu predaných a používaných konzol je okolo jedno sto milióna /či to dosiahne jedna, alebo päť spolu je fuk/. Ďalej Apple sa chce nasrať do našich domácnosti a ku našim telkám, pričom nový šéf povedal, že Apple už je herná firma, ale nechce mať s klasickými konzolai nič spoločné. Problémy s kompatibilitou PS2-PS3-PS4. Ďalej - herný hárdvér je mŕtvy a nikoho už nesere, okrem Epicu, ktorému na PS4 nepobeží jeho Unreal 4 šmejd engine. A ešte ďalej. Plánuje sa prekopanie PSN+ služby, aby bola atraktívnejšia a to aj pre PSV. Ešte trochu ďalej. Streaming hraniu sa proste nedá vyhnúť, lebo automaticky máte v moci 500 miliónov Smart TV bazmekov, tabletov, a budúcich konzol, pričom upgrejd herného HW je možný, naštastie nie na strane klienta /hráča/ ale datacentra za 5 miliárd USD. Všetko uvedené nás dovedie ku jedinému možnému záveru, aby bol cap sýty a vlk/apple nasratý. SONY kúpi Gaikai a svoju stratégiu navždy meniacu tvár herných dejín, PR plky, precítene prenesie na E3 2012, už iba o pár hodín /teda desiatok/.


šéf firmy David Perry je dobre známy herný vývojár /od speccy cez amigu po PC/

"Ratchet predčasne pochovaný sa derie z hrobu von." Som depešák a ratchetár, čo som dokázal aj v článku tejto sérií venovanom. Neviem čo presne sa v Insomniacu deje, lebo sa správujú značne neisto a intoxikovane. Nintendo by z tejto značky "inovatívne" vydojilo prvé a posledné. SONY a Insomniac hlavne však ani len netušia ako ďalej. Vcelku prekvapujúco sa nás však ku desiatému výročiu Ratcheta a Clanka rozhodli obdariť ďalším pokračovaním. Ratchet & Clank: Full Frontal Assault. Hneď ma napadli full frontal akty v čierných lodičkách toho new yorského žida. Nový Ratchet však podľa mňa bude iba malý spin-off triedy Ratchet Deadlocked pre PS2, ktorý bol menej o plašinkovaní a oveľa viac o braindead rubanici. Na PS3 nepochybne aj s coop mulťákom. Akčná TPS hra na odreagovanie.

"Apple sa chytilo do vlastnej gimmick pasce." A každému je to aj tak jedno. Apple je rovnako ako nintendo posadnuté gimmick sračkami. Veľmi dobre vedia, že tupý dobytok a plebs na to okamžite reaguje, ako hladná pásomnica na doširoko otvorený ritný otvor. Mimochodom ohľadom retina displaya sprosto klamú, 300 ppi nie je jemnosť čo oklame vašu sietnicu pri nimi uvádzaných vzdialenostiach mobilu od oka. Všetky tie drísty. Je dokonca možné to elegantne vypočítať a dostaneme sa k číslu minimálne 500 ppi+. A srať na to. Nový zbytočný iPAD prišiel s "retina" displayom - 2000 x 1500 a niečo pixelov a múdrejší si položil otázku. Ak sa teda Apple považuje za hernú firmu a črievka nového iPadu vylepšili len veľmi mierne - utiahne ta šunka toto nové a veľké rozlíšenie. Predsa nemá zmysel na tom displayi hrať gamesy v štandardnom 540-640-720p. Odpoveď znie - bohužiaľ nie a nový iPAD ide s detailami a stabilitou framerejtom smerom na juh, teda dole. Hra beži lepšie a krajšie na starom iPADe /!!/. No ale chceli ste apple čuráci nový gimmick, nie.

"R* kritizuje /opäť / malý úložný priestor na konzoláckych plackách." Nie, nepomýlil som sa - tie svine použili množné číslo. PC verzia Max Payne 3 bude mať 35 gigový install /asi 4 krát DVD/ a na rozdiel od konzol /!!/ teda ponúkne signifikantne vyššiu kvalitu audia a samozrejme aj grafických asetov /hlavne textúr/. R* považujem od čias GTA4 pre PS3 za bandu špinavých svíň. Asi im treba pripomenúť, že na PS3 majú 50 gigový BD disk, pravú bezstrátovú HD audio 7.1 podporu a defaultný HDD pre kešovanie/streaming dát, takže si vyprosím, aby PS3ku dávali do jedného šuflíka s tým posratým DVD a non-HDD bill šmejdom. Je zjavné, že Max na PS3ke je iba nedomrlý port xcrap DVD verzie.