16. 5. 2012

Komentované herné správy - 16.5.12

"Diablo 3 - 3.x/10". Blizzfuck je banda tupých, arogantných hajzlov, padnú tvrdo na hubu a hráči im to svojim hodnotením pekne spočítajú. Blizzfuck sa spolu s ďalšími "PC firmami" ako Valve, Crytek, Biowhore a Bugthesda zaradil do stáda impotentných sráčov, ktorý serú na svoje dobré meno, ak vôbec niekedy nejaké mali. Už v tej minúte ako Blizzfuck oznámil povinné online DRM, teda neschopnosť hrať singel režim bez pripojenia na ich gay server, tak dostali varovanie aby im to v deň štartu nepadalo ako hnilá hračka. Blizzfuck to má u rite, navaľ 60 USD a poser sa pri našich "server is busy" error hláškach. O desať rokov si hru nezahraješ, lebo server je vypnutý. Odkaz na začkatku vás zavedenie na stránku plnú jedovatých slín od "nadšených" hráčov. "I spit on Blizzard cunts". Kratučká kampaň /kórejci do zmákli za 4 hodiny !!/, primitívna grafika v prihriatych farbách, maličké mapičky, zastaralá gameplay, kazuálny skill-tree, nudná story, triviálne dialógy, "trápny Dungeon Siege 3 klon, čakajte na Torchlight 2". Po viac ako 10 rokov čakania a pri neobmedzených finančných prostriedkoch vyrobili trápny odpad. Dávajte teraz pozor, ktorá "renomovaná" herná sajta si omočí ako prvá papuľu v riedkom hovne a dá tomu "zaslúžených" 9-10/10.

"Havoc a Physx - gamesxbot fórum nevie nič." Aby ste nezomreli úlne blbí, zadarmo vás poučím. Predovšetkým obe tieto fyzikálne API stoja za hovno a niet tu jasného víťaza /róbustnosť, celkový výkon, počet funkcií, user friedly prístup, veľkosť zneužitej RAM a podobne/. V roku 2012 nás stále niekto "ohuruju" kravinami ako ragdoll modely a zopár rozpohybovaných krabíc ako v roku 1999 na PS2ke. Havoc aj PhysX bežia úplne hladko v softvérom móde, prakticky na akejkoľvek platforme /námatkovo PSP, PS2, PS3, Xperia Play/. PhysX niektoré svoje funkcie akceleruje pomocou GPU. Havoc, ktorý vlastní Intel a ten GPU čipy nevyrába zjavne podobnú starosť nemá a nič nenasvedčuje tomu, že by sa chystal na tom popracovať /v roku 2009 tu boli nejaké šumy o spolupráci medzi Intelom a ATI, ale oficiálne sa stále nič nedeje/. A paradoxne nám to môže byť srdečne jedno, lebo HAVOC na vašej ATI grafike pobeži hravo hoc aj zajtra pomocu OpenCL jazyka /obdoba CUDA prostredia pre NVidia GPU/. Pre fyziku však platí to isté čo pre AI. Dobytok v puberte to nezaujíma, Generic Warfare na Qvak engine sa predá aj tak, len by to predražilo vývoj, sere na to pes.



"Nvidia prekonala rýchlosť svetla, Einstein sa mýlil."
Viď obrázok vyššie. Zahoďte konzoly, spáľte 60 hertzové megadrajvy a Atari 2600. Veľkohubé nuly z Nvidie vám dokážu, že streaming hry z nemeckého Bundestagu do vašej telky je rýchlejší, ako tie isté dáta z konzoly položenou pod tou TV. Ani som tie zvratky nečítal, lebo polovičná pravda je horšia ako lož. Faktom ostáva, že ekonomika výroby hier bude už v priebehu predaja ďalšej generácie konzol proste neudržateľná. Na príklade PSV vidíte ako všetci čakajú, kedy sa zlepší členská základňa, aby konečne začali vyrábať hry, čo sa však nestane, ak PSV hry mať nebude hneď teraz. Rovnako pri PS4 /kde sa prognózuje ešte menší počet predaných konzol ako pri PS3/ bude trvať roky, kým sa dostanú na aspoň trochu zaujímavých 30M kusov. Výrobcovia hier však potrebuje 100M konzol hneď v prvý rok. Amen. A to dá dosiahnúť iba streamingom hier do bežných /smart/ TV v každej domácnosti, bez nutnosti si konzoly kupovať. Proste herná kabelovka.