22. 4. 2009

Trest boží za moje hriechy

"Call of Duty 4 - Najlepšia vojenská fps hra k dnešnému dňu, úchvatné vizuálne a technické spracovanie, ktoré nemá na konzolách seberovného. Vzrušujúca hrateľnosť. Kvalita čo decimuje všetku konkurenciu vo svojom žánre. Brilantne designová kampaň. Hra prekonala všetky naše očakávania. Next gen hrateľnosť v každej sekunde. Mozog decimujúci triumf designu a akcie."

Čo veta, to jeden retardovaný idiot z nejakého renomovaného plátku, alebo sajtu. Krivé, sprosto lživé zvratky. Tu hru som začal hrať, ale nedohral, a ani ju nemienim dokončiť. Radšej budem holý na rozbitom skle šukať týždeň mŕtvu, zpuchrelú ovcu. Ten sajrajt, čo sa na mňa počas JEDNEJ jedinej hodiny hrania nalepil, už dole nedám ani vysokotlakovou hadicou v režime pieskovanie. Ale po poriadku.

Vizuál a technológia. Čo do psej matere ma znamenať tá posrate surealisticky odporná grafika a qvak engine z roku nula. Slabomyseľné bitmapy kopcov na 100 metrov vzdialenom obzore. Papundekľový vzhľad opitej potemkinovskej dediny, 16 bitová animácia, zubaté tiene, čo vrhajú všetci OKREM MŇA. Som snaď drakulov potomok čo v zrkadle nevidí svojich ksich a obcuje so sukubami o polnoci pod krížom ? Neexistujúca zničiteľnosť čohokoľvek, a "doom" interakcia. Ak neratám možnosť prevrhnúť prázdnu plechovku z vedľa stojaceho vyškereného COCA-COLA automatu. V krajine, kde nemajú ani elektriku, a medený drôt sa ukradne do hodiny po zakopaní pod zem. Stuhnutou mrtvolou už po smrti nepohne ani bager. Nevyroní ako kvapku krve. Rock solid 60 fps na mainstreamovej PC zostave s GPU novším ako RSX v PS3ke. Zabudnite. Lieta to od veľkej nuly po nejakú 40ku. Mimochodom na konzolách v smiešnom sub HD rozlíšení.

Aký tupý degenerovaný zhnitý mozog programoval tu posrate cheatersku AI. Alebo o hrateľnosti. Turban čo bude hodinu, alebo celú večnosť strielať PONAD hlavy amíkov na JEDNO KONKRÉTNE miesto na cestnej značke. Praktický AI test zo života - sukin syn, čo si ma neomylne nájde, aj keď ležim ÚPLNE MIMO bojového poľa v meter vysokej tráve /kde som sa DOPLAZIL, po celý čas za DVA METRE vysokým hlineným valom, ako ten čurák po jednej ultra nudnej päťminútovke s rypákom v blate/. V zkurvenej tme. Debilné kamenné meter vysoké múry. Raz preskočiteľné, druhý krát NIE. Zakopaná sračka s kalachom za jeden centimeter hrubým DRIEVKOM, na ktorého likvidáciu mi nestačí ako kaliber 50, čo urobí dieru aj do tanku. Toť BRILANTNÝ design, proste si zavolaj tu prekliatu bojovú koptéru. Po celý čas absurdne dirigovaný tuneloid a posraté skripty. Nepriateľsky gránát čo vždy neomylne pristane na vašej palici, v sekunde ako vás zmerčia. Po prvej polhodinke som prestal riešiť problém, či sa tí hajzlíci respawnujú stále dokola vyliezajúc z najakej mutantnej čiernej rite, alebo ich je iba konečný počet. MAŠÍRUJ AKO USLINTANÝ ŠVEJK a NÁSLEDUJ tu POSRATÚ NAVIGAČNÚ - ŠÍPKU. Osvedčený postup aj v ďalších treťoligových hrách - Dead Game a Biopšouk.



technicky horšie ako "loď v MGS2" na 10 rokov starom HW,
next gen verzia prejdená za 10 minút

Hnus s herným obsahom plným "18+" násilia, ktorý je však podaný tak simplexne, že to hrajú s nadšením iba 12-14 ročné deti. Tie by to však podľa občianského zakonníka robiť nemali, však. Mrdať hru, kde keď mám zaľahnuté, zalícené a "zapnuté" mieridlá - tak sa stačí len trochu pohnúť a opäť strieľam od opása, lebo hra NEVIE, že tam tie mieridlá chcem naspäť. BF 2142 to VIE, vy bizonie lajná. Multiplayer som ignoroval, a teda ani nehodnotil. Je pod moju úroveň behať po malej mapke s desiatkou glitcherov a detí za pätami. CoD4 je oplzo zlá hra, je to bezzubá kunda na moste s nevyholeným bobrom plným vší.