26. 3. 2008

Si mi ohol nárazník, ty hajzel

Polyphony Digital boss Kazanori Yamauchi potvrdil, že zlatý grál GT série je na ceste :

"Skutočne veľmi VEĽMI chceme dostať možnosť poškodenia áut do našej hry. S jednotlivými výrobcami sme už pekne dlho v kontakte, a pracujeme na nich. Na začiatku boli jasne proti deformácii ich pekných karosérii, teraz sa však karta pomaly obracia. Ešte potrebujem presvedčiť pár tvrdohlavých, ale určite to dokážeme. Očakávajte model poškodenia áut vo veľmi blízkej budúcnosti .. VEĽMI VEĽMI skoro."

Ďalej hovorí o GT5ke ako o hre, ktorá bude priebežne vylepšovaná obrovským množštvom updejtov, patchov, pluginov, online módov, dekalov, modelov áut, tratí atď. Ked začínali s preprodukčnou fázou GT5 rozhodli sa, že tento projekt potrebuje aspoň 4 roky vývoja !! Preto GT5 nepríde na svet ako kompletná hra v deň vypustenia, digitálna distribúcia jej ďalších dát po PSN tu bude hrať kľúčovú úlohu. A GT5 tu s nami ostane na veľmi dlho. V tejto chvíli si myslím, že akékoľvek porovnávanie s XBOX sériou FORZA, asi nemá veľký zmysel. Toto je megahra.