1. 5. 2020

The Last of Us : Boh je mŕtvy



LBGT hnoj:

Ellie, kvázi hlavná hrdinka - lesba, čo v TLoU2 líže rybaciu škebľu inej lesby menom Dina.
Riley - neger s vagínou, jedna z lesbických promiskuít čo lízala Ellie v TLoU1 DLC.
Dina, vedľajšie krovie - lesba čo v TloU2 zároveň sexuje s bisexualným trtkom a nechá sa zbúchať. Milostný trojuholník s Ellie. Degenerované scénky a dialógy. Veľmi "dôležité" v postapo svete, kde nie je čo žrať, žije sa zemľankách a 95% populácie je porastená plesňou.
Joel - heterosexuálna nula dobitá na smrť golfovou palicou -  viď obrázok vyššie /Abby je tá asexuálna vec vľavo/.
Abby - trans monštrum na hormónoch, čo zabije Joela a značnú časť hry TloU2 hrajete práve za "toto", či "ono". Dokonca rozmlátite na kašu aj Ellie. Lesba Ellie je teda hlavný záporák. Hra TloU2 nemá žiaden scenár, je to duševné prázdno, alebo etuda o verbálnom a brachiálnom mlátení sa lesbičiek a trans vecí medzi sebou.

Abby - táto chorá zvrátenosť je podľa Naughty Dog dokonalý prototyp modernej, silnej, nesexistickej ženy, preto aj kozy nulky a bicák 45cm. Obraz progresívnej budúcnosti plnej diverzity a 871 druhov pohlavia.

Zoznam buzerantov a sexuálných deviácií je v TloU hrách oveľa dlhší. Akýkoľvek náznak odporu zo strany konzervatívných heterosexuálov ND hodnotí slovami - "vy bigotné, sexistické svine", nielen z úst zjavne psychicky chorého Neil Druckmanna ale aj od jeho teplošských kóderov a grafikov /ich oficiálne twitter kontá/, ktorých má v tíme požehnane.


Jedným zo zásadných dôvodov vysokej rozvodovosti, nefunkčných rodín, úplného zlyhávania archetypálnych rodinných vzorov otca a matky je nepochopenie zasadných rodových, pohlavných rozdielov medzi mužom a ženou. Muži sú dnes veľmi málo mužní, praktickí a schopní a ženy málo ženské, empatické, materinské. Glorifikácia sexuálnej deviácie, feminizácia chlapov a tlačenie žien do mužských úloh, rovnosť za každú cenu je zvrátená a jednoznačne produkuje deformáciu v systéme. Rozpad rodiny ako základnej jednotky spoločnosti, do konca života sa "hľadajúci" jedinci vychovávaní v limbu, ulicou.

Anita Sarkeesian je kanadsko-americká, zvrátená feministka /rodičia s iráckymi koreňami/, ktorá považuje absolútnu rovnosť medzi ženou, mužom a ďalšími 128 alternatívnymi pohlaviami za 11. božie prikázanie. A je hysterická nad sexistickými stereotypmi o ženách napríklad aj v hrách. Akúkoľvek relevantnú kritiku považuje za mizogýnske trollovanie. Mne ako chlapovi však prsia ani vagína nikdy nevyrastie a žena zas nikdy /absolútne nikdy/ nepochopí ako je vnímanie sveta z pohľadu muža pod vplyvom testosterónu zásadným spôsobom odlišné. Sarkeesian má svojou vyšinutou filozofiou veľký vplyv na Neil Druckmanna, ktorý produkoval The Last of Us 2. A samozrejne to skončilo fiaskom.
"Druckmann - ďalší idiot s vymytým mozgom, pod vplyvom Anity, ktorý vidí mizogýniu všade a vo všetkom a myslí si, že modelom pre silnú hernú ženskú postavu nesmie byť sexi Cortana ale 7 stôp vysoký transgender bigfoot napumpovaný anabolikami, ktorý vymláti z hnusného, neprogresívneho heterosexuála mozog golfovou palicou." - autentická animácia tejto situácie.

Druckmann je žid a ako taký by mal mať aspoň základnú znalosť starého zákona, ktorý na základe tisícročných skúseností varuje a učí prečo by mala žena a muž majú poznať svoje miesto v rodine a spoločnosti. Druckmann už pri prvom diele TLoU tvrdo bojoval o identitu hlavnej hrdinky. Nesmela byť ženských kriviek, bez sexi výtlaku a progresívna. Rrozumej - lesbička. Ďalej jej homosexualitu posunul v The Last of Us: Left Behind a skázu dokonal v TLoU2. Ide o bezbrehú, vyšinutú, politickú LBGT agitku a už sa nechal počuť pred pár hodinami ako reakcia na odmietavú reakciu na internete, že kto neakceptuje buzerantov a všetkých týchto pochybných bratov je sám bigotne zastaralý a nemá si kupovať jeho hru !! A neostal iba pri tom. Otvorene sa vysmieva, priam  útočí na iných vývojárov, ktorí majú v hlavných úlohách silné, pritom hetero a sexi ženy, že to robia zle a sú to práve oni čo sa majú rýchlo zregulovať /Lara Croft, Tekken, Resident Evil/.



Slova akceptácia sa teraz rýchlo uchopím, lebo dokazuje pokrytectvo Druckmanna, jeho neistotu a pravdepodobne problémy s vlastnou sexualitou. V hre TLoU2 pobehuje bisexuálna ženská postava Dina, modelovaná podľa skutočnej mladej herečky, speváčky, komičky. Na jej video blogu alebo v komentároch však opakovane zachytíte vetičku, že pre herný model použili iba jej tvár /s veľmi výrazným nosom/, nie jej telo. Prečo iba ksicht zistíte, keď si Cascina Caradonna dohľadáte na google. Tá kočka má totiž veľké kozy, ženskú postavu. V samotnej hre samozrejme nemá tieto atribúty ani omylom. Má "sexistickú" figúru, sken bol teda zamietnutý, jej telo neakceptované !! Skôr teda než nás začne pomylený žid opäť školiť a kázať - má si urobiť poriadok vo vlastnej hlave.

Všetky hlavné herné fóra hovoria o otvorenej chybe zo strany SONY pustiť Druckmanna ku kormidlu. Neúhlasia s tým, čo sa stalo s hernými postavami z jednotky v dvojke. Jednoznačne odsudzujú otvorenú politickú agitáciu v prospech LBGT/SJW a útoky proti "bigótnym" konzervatívcom. Ja osobne som z hry videl celé hodiny a nevediac, že pozerám na pokračovanie, nikdy na to neprídem. Hrateľnosť copy/paste ako v predchádzajúcich dvoch veciach. AI sidekickovia ďalej pobehávajú pred hernou AI a tá ich ignoruje. Neznesiteľné animačky s kecami ako v mexickej pilcherovke. Dostanete herne unavenú PS2 hru s vyšinutým "kultúrným" pozadím. Ak chcete vývoj hier posunúť skutočne ďalej /scenár, moralita, hrateľnosť/ hlasujte peňaženkou a v žiadnom prípade ND svojich 60 euro nedávajte.