27. 8. 2011

Herné mikro správy - 27.8.2011

Counter Strike miluje dievčatá, ktoré sa dobre hýbu. Dristám kraviny jak Kráľ Julian. Proste najlepšiu konzolácku verziu tejto sračky nájdete na PS3ke. Ako hra mi je celý projekt srdečne ukradnutý. Kriste primitívny fragfest 5 na 5, pidi mapička a Qvak engine pre 13 ročných. Hnus. Konšpiratívne pozadie je to čo ma zaujíma. Zdanlivá odbočka. Niekto sa možno čuduje, že sa PS3 predávala v poslednom fiskálnom roku bez problémov /15M kusov/ a lepšie než 200 dolárový arcade SKU xcrap šmejd. Pridaná hodnota deti je tá správna odpovedď. PSN MP je zadarmo, netflix boduje. Ten Counter Strike podobne ako Portal 2 pre PS3 prinesie opäť choleru menom Steam. A to je to jadro pudla nášho problému. Bill podobne - ako čo chvíľa mrtvola Jakób z Apple naďalej držia svoje systémy uzatvorené pred nepriateľským svetom. Steam a CS a otvorená PSN to sú na PS3ke nespočetné updejty, natívna podpora klávesnice a myše, cross platform hrania medzi PS3 a PC /SONY pokračuje v nastolenom tempe - save transfaring PS3 a PSP, PS3 aPSV, cloud saving atď./ Bill síce kúpil toho švédského hovnivála NOTCHa aj s Minecraftom. Základná filozofia Minecraftu sa však zatiaľ stále /možno "navždy"/ spolieha na neustále vylepšovanie a pridávanie nových funkcii. Niečo absolútne nemožne v službe LIVE. Možno Counter Strike pre PS3 konečne otvorí oči sráčom, aby videli dogmatickú zkostnatelosť služby LIVE a politiky MS, a naopak progresívnu dravosť SONY. Všetko pre hráča !!

Odporne kockaté FMV video pre všetkých - Liberté, Egalité, Fraternité. Blbeček Richard Leadbetter sa spokojne mastí po ovadlom bruchu, lebo sa hru Deus ex 3 podarilo napchať na xcrape na jedno 6.8 gigové DVD. Aký to hrdinský počin hodný obdivu. Bravó, vrieskam bravóoooo !! Medzi rečou spomenie, že tá sračka v PS2ke grafike beží počas akcie /stačí streľba na jedného panduľáka/ na cirka 15-20fps . Ako vieme zlý framerate negatívne ovplyvňuje hrateľnosť, za hratelnosť si ako zákazník platíte. Tento tovar pochybnej kvality vás stojí asi 60 éčiek. Recezent by to mal v recenzii zohľadniť. Ó nie, kdeže. Je to predsa kurva DEUS EX - a teraz sa všetci zoserte, kakao s orieškami ešte aj v púzdre vášho iphounu. A tvárte sa, že tu na chyby niet miesta. PS3ka - asi to je všeobecne známe, neviem možno to vedia aj nuly v EIDOSe, má v sebe zabudovanú BD optiku pre mádia s kapacitou 50 gigabajtov. Prečo teda do piče sa majú PS3 hráči pozerať na tie herné FMV videa v najnižšej možnej kvalite, len preto, lebo sa nič lepšie na jedno posraté xcrap DVD nedalo napchať /to isté platí aj pre Mass defekt videa/ ? Čo sa stalo Eidos ? Zavolal vám čurák Bill a prikázal, že to na PS3ke v žiadnom prípade nesmie byť lepšie ? Červ vám vymazal 720p video ? Kde vy nuly beriete tú drzosť tu 15 frejmovú generickú sračku s FMV videom v kvalite roku nula dva predávať na PS3ke za plnú cenu ?? Zasratí hajzli.

Square Enix predstavil DX11 Luminous engine.
Nebojte sa, nijako ma toto ohlásenie z miery nevyviedlo, ani vás teraz nečakáva žiaden nudný technický rozbor. Snáď iba táto krátka video ukážka. Dôraz ako vidíte, alebo nie - sa bude klásť na mnou neustále omieľanú globálnu ilumináciu. Prirodzené šírenie svetla, sekundárne odrazy. Aj preto nasvietenie v tom videu vyzerá tak realisticky. Square sa svoj nový engine bude snažiť dať dokopy zhruba do konca budúceho roka. A práve to nás má zaujimať. Si vis pacem, para bellum. Netušíme, kedy má prísť ďalšia generácia na trh. Očakávam, že nový RROD bill šmejd nabehne na vec najskôr niekedy v priebehu roku 2013. A nový hárdver potrebuje nový soft pre vývojárov aspoň s 18 mesačným predstihom. V minulej generácii /PS3, xcrap/ sme začínali na zelenej lúke. Programatórsky svet bol ešte totálne nepripravený na multicore/multithread systémy. Motali sa v kruhu a dodnes tu prežívajú hnusné deriváty neparalelizovaných PC enginov ako Unreal 3.x. Situácia sa zmenila. Tých 5-6 rokov stačilo na vytvorenie nových pracovných "multi" návykov. A naivné odpornosti ako Crystal tools engine ostanú zabudnuté. S veľkým predstihom dostane budúca generácia konečne kompetentné a do krajnosti škálovateľné nástroje ako evolučné pokračovanie týchto vecičiek - Cryengine, Frostbite, Unreal, Fox engine, TriAce engine. Plus ďalšie, ktoré som ani nemenoval, a hlavne natívne - špeci ušité pre danú platformu. Dev tímy Santa Monica, Naughty Dog, Sucker Punch, Polyphony Digital, ICO team sa na PS4ke určite nedajú zahanbiť. Rovnako veľký skok čakám na poli animácie.